“Eten was heel lekker! Echt”
Beoordeling van SOIL Vegan Café

OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 1.312 van 4.491 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oud-West
Beschrijving: We verveelden ons met plantaardig voedsel. Dus besloten we er iets aan te doen. Heerlijke, gedurfde wereldsmaken om alle food tribes samen te brengen. Spannend maar duurzaam eten gemaakt met voornamelijk lokale en seizoensgebonden ingrediënten. Smaakvol maar gezond veganistisch eten dat alleen is gemaakt van echte, natuurlijke en zelfgemaakte ingrediënten. We zijn een informele plek met een focus op de keuken en een no-nonsense maar vriendelijke service.
26 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heel lekker! Echt een aanrader! Ook als je wel graag vlees eet is dit een hele goede optie om is wat anders te eten! In de bediening deden ze heel erg hun best, maar het ging niet heel vlot. Ze zouden beter met 1 iemand meer in de bediening kunnen staan.

Datum van bezoek: september 2020

14 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vegan gegeten super vriendelijk personeel! Yaya kombucha geproefd erg lekker en super gezond!

Datum van bezoek: juni 2020
29 februari 2020 beoordeeld

Heerlijke gerechten, door vriendelijk en toegewijd personeel geserveerd. Zowel voorgerecht, en hoofdgerechten waren prima, en ook de rode Merlot wijn was uitstekend. Komen hier zeker nog een keer terug.

Datum van bezoek: februari 2020
gbottino, Owner van SOIL Vegan Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2020

Thank you so much for the review. Hope to see you soon. And of course, during the lockdown, we are happy to serve you through Delivery and Take-away.

15 oktober 2019 beoordeeld

Tegenvaller. Het meisje dat ons bediende was wel vriendelijk. Helaas kregen twee mensen die pas binnenkwamen nadat wij al besteld hadden, eerder hun eten dan wij. Ze waren ook wel heel amicaal met het personeel... We hadden de Hong Kong en de green curry bowl. Beiden erg dun van structuur en heel flauw. Bijna geen kruiden gebruikt. En helaas was de aubergine in de curry bowl nog keihard en taai. We gaan niet nog een keer hier eten.

Datum van bezoek: oktober 2019
gbottino, Owner van SOIL Vegan Café, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2019

Sorry we failed to make you happy. Sometimes it happens. But we believe there's no negative review. It's always constructive and a chance for us to get better at what we do. So we looked into that and actually worked on the dish a bit more. Guess what! It's gotten better! Thank you so much for your constructive comment and we hope to see you soon to see that here your opinion actually counts! Best!

17 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Sharebowls genomen, veel te veel voor twee personen, maar van de rest kunnen we nog een keer avond eten want de rest mag mee naar huis. Heerlijke salades en bowls met cous cous en rijst. Meerdere curries en witte bonen in Vegan Cream
Heerlijk gegeten. Vegan is de standaard als je wil kun je vlees of andere eiwitten laten toevoegen!

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die SOIL Vegan Café bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In SOIL Vegan Café geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.