“Lekker eten”

Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Centrum
2 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten. Goedkoop menu waar je erg veel eten krijgt. Goed ingesteld op het theater als je dit van te voren aangeeft wordt hier prima rekening mee gehouden.

Schrijf een beoordeling

20 februari 2017 beoordeeld

Een leuk eenvoudig restaurant met houten tafeltjes, goede sfeer. Het was rustig in het restaurant en de bediening plezierig. Mandje brood met olijfolie en pesto voor het eten. De open wijn was prima. Als hoofdgerecht jonge kabeljauw met risotto en tuinbonen, erg lekker. Als nagerecht een proeverij stuk voor stuk met een eigen smaak en erg lekker. Afgesloten met koffie waar we ook nog allemaal zelfgemaakte lekkere dingen bij kregen. Al met al prima.

14 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gedineerd. Ruime keuze en heerlijke wijn. Een echte mediterane keuken. Genoten! De reservering via couverts was prima verlopen alles was tiptop voor een meer dan geslaagde avond

28 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na erbarmelijke ervaring op Nes bij Frenzi op Staalstraat beland voor koffie. Wat een fijne ambiance en wat een service van het personeel. Wij bestelden koffie met likeur en cognac. Spontaan kwam daar ook een grote fles leidingwater met glazen bij. De jongeman achter de bar vertelde dat hij eventueel ook andere cognac in de kelder had; hij wilde dat nader onderzoeken. Wij hebben hem niet daarnaar laten zoeken. De service is hier ongekend en van een niet -Amsterdamse standaard. Excuses voor de niet gekoelde limoncello bij ons tweede rondje. Vriendelijk en vol zakelijke compassie. Zo kan het dus ook. Wat een verademing. Wij gaan hier zeker terugkomen, al was het maar om de Tapas met wijn op maandagavond te proberen. Een aanrader! Excellent!!

16 januari 2017 beoordeeld

Een druk restaurant met een slechte akoestiek. Een matige service(we moesten tot het eind van de maaltijd wachten op kraanwater en er meerdere keren om vragen)
Dit alles goed gemaakt door voldoende eten.
De pompoengnocchi was erg machtig en bevatte niet veel pompoen, de pasta wildstoof was ok. De heilbot risotto een tikje te gaar en de pasta controle smaakte goed.

Reizigers die Frenzi bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Frenzi geweest? Deel je ervaringen!