“We zijn maar gewoon weggegaan”
Beoordeling van Caffe Esprit

Caffe Esprit
Geclassificeerd als nr. 81 van 153 Koffie en thee in Amsterdam
Keukens: Café, Soepen
Dineropties: Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: In het historisch hart van Amsterdam bevindt zich Caffe Esprit. Deze unieke locatie wordt gekenmerkt door haar centrale ligging en haar uitzicht over het gehele Spui. Caffe Esprit wordt druk bezocht door een zeer gevarieerd publiek: winkelend publiek, zakelijke gasten en studenten weten Caffe Esprit al jaren te vinden. Caffe Esprit staat bekend om haar uitgebreide menukaart met overheerlijke clubsandwiches, pasta's, burgers en salades. De heerlijke huisgemaakte worteltaart en cheesecake trekken al jarenlang een grote groep vaste gasten. Het zonovergoten terras van Caffe Esprit is tijdens de zomermaanden de uitgelezen plek om te genieten van onze heerlijke lunchgerechten, een goed glas wijn, of een lekker koud biertje met fingerfood.
31 mei 2018 beoordeeld

Een vriendin en ik wilde een drankje doen met het warme weer bij Caffe Esprit. We hebben een kwartier gewacht op service. We werden niet begroet en zaten aan een vies plakkerig tafeltje. De bediening bleef maar langs ons heenlopen zelfs nadat we aangaven aandacht te willen. Na een tijdje gezeten te hebben, zijn we opzoek gegaan naar een ander plekje.

7 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag na een lange tijd weer terug op oude nest. Nog steeds druk, wel vinden we de bediening erg kortaf. Weinig (oog-) contact en na vragen krijg ik, wel snel, een goede espresso, zie foto

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst was het even moeilijk om plaats te vinden met 4 personen. De kaart biedt heel wat opties voor iedereen, zowel vlees, vis of vegetarisch/veganistisch. We namen allen een verschillend gerecht en waren zeker tevreden.

30 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgebreide kaart vol lekkers! Voor elk wat wils.. salades, pasta’s, vleesgerechten en veganfood. Gezellige inrichting, vlotte en vriendelijke bediening!

25 november 2017 beoordeeld

Vandaag hier geluncht. Erg vol restaurant maar vlotte bediening en heerlijke sandwiches. Ik had een focaccia met zalm en mijn vrouw een bagel met tonijn. Zeer ruim belegd en heerlijk! Echt wel een aanrader.

Reizigers die Caffe Esprit bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Caffe Esprit geweest? Deel je ervaringen!