“Gaypride”

Cafe De Gaeper
Geclassificeerd als nr. 572 van 3.956 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Nederlands
Wijk: Centrum
Beschrijving: Café de Gaeper - opgericht in 1974 in een oude drogisterij - is al jaren een begrip in hartje Amsterdam. Ons authentiek Amsterdams bruin (eet)café is de perfecte plek voor een lekker drankje en hapje. Locals, toeristen, studenten: iedereen ontmoet elkaar aan onze gezellige bar. Ook als u een feestje wilt organiseren bent u bij ons van harte welkom. Op onze website kunt u alvast een kijkje nemen in ons menu en besluiten welk van onze heerlijke bieren u bij uw sateetje gaat drinken. Haast u daarna naar Staalstraat 4, waar ons gezellig personeel op u wacht.
Niveau 2 bijdrager
9 beoordelingen
6 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
“Gaypride”
Beoordeeld op 2 augustus 2015 via mobiele applicatie

Tijdens de jaarlijkse gaypride deze super kroeg binnengelopen. Met nog ruimte voor 7 personen ontzettend lekker gegeten. Niet duur en leuk en ook grappig. En knap personeel. Wie weet tot volgend jaar!

Bezocht Augustus, 2015

Niveau 6 bijdrager
190 beoordelingen
103 restaurantbeoordelingen
common_n_restaurant_reviews_1bd8 70 nuttige stemmen
“Amsterdamse gezelligheid in de Staalstraat”
Beoordeeld op 24 mei 2014

Een fijn Amsterdams café waar het altijd fijn is om een drankje te doen: voor een etentje, voor het stappen, tijdens het stappen en na het diner.... Prettige bediening en lekkere "bitterballen" :-)

Bezocht Mei, 2014

Reizigers die Cafe De Gaeper bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Cafe De Gaeper geweest? Deel je ervaringen!