Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 92
eDreamsUS$ 92
FindHotelUS$ 92
EtripUS$ 92
Agoda.comUS$ 92
StayForLong
Beoordeeld op 30 oktober 2021

Wij hadden een mooie ruime kamer, schoon en modern, met balkon aan voorzijde. Wat een prachtig uitzicht! Het hotel ligt op een toplocatie om de hoek bij het Leidseplein en de eigenaresse is erg vriendelijk en gezellig!! hebben ons volgende verblijf al weer geboekt!!

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 8 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mooi, schoon en gezellig hotel met leuk personeel met de allerleukste eigenaaresse die je het helemaal naar de zin wil maken! Heerlijke bedden, mooie ruime kamer en mooi schoon sanitair. In hartje centrum en toch lekker rustig slapen. De eigenaresse heeft voor ons een speciaal vegan ontbijt gemaakt en dat was heerlijk! Top weekend en heerlijk uitgeslapen omdat de kamer niet verhuurd was na ons, wat een service fantastisch! Wij komen zeker weer hier terug

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 26 juni 2021

Prima hotel in het hartje van Amsterdam. Volgende keer zeker weer! De locatie is echt top!
Met de gastvrouw Nathalie, kun je makkelijk overleggen waardoor ik ‘s morgens na mijn feestje gewoon lekker mocht uitslapen.

Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 mei 2021

Het was echt een super leuk hotel. Met een zeer vriendelijke gastvrouw. We konden haar bellen als we iets nodig hadden en mochten de dag erna zelfs langer blijven liggen. Als we naar Amsterdam komen, komen we hier zeker weer terug!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 16 mei 2021

De kamers zijn supermooi en authentiek, met een mooi uitzicht op de Leidsegracht. Ook vanuit de ontbijtruimte heb je het prachtige uitzicht. Door de huidige maatregelen was het nu niet mogelijk om daar te ontbijten, dus kregen we het ontbijt in de kamer naast ons. Als je speciale wensen hebt (volledig vegan ontbijt, bv.) maakt de eigenares het met alle plezier klaar. Daarnaast is het ook nog eens héérlijk! Bovendien, als de kamer niet gebruikt wordt de dag erna, kan je de kamer na het normale uitcheckuur nog gebruiken, moest je je even willen opfrissen, bv. Echt een topservice met vriendelijke mensen en een heel mooi hotel! Oh en de lieve schat Butler de kat krijg je er gratis bij :)

Datum van verblijf: mei 2021