Beoordeeld op 26 juni 2021

Prima hotel in het hartje van Amsterdam. Volgende keer zeker weer! De locatie is echt top!
Met de gastvrouw Nathalie, kun je makkelijk overleggen waardoor ik ‘s morgens na mijn feestje gewoon lekker mocht uitslapen.

Datum van verblijf: juni 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 19 mei 2021

Het was echt een super leuk hotel. Met een zeer vriendelijke gastvrouw. We konden haar bellen als we iets nodig hadden en mochten de dag erna zelfs langer blijven liggen. Als we naar Amsterdam komen, komen we hier zeker weer terug!

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 16 mei 2021

De kamers zijn supermooi en authentiek, met een mooi uitzicht op de Leidsegracht. Ook vanuit de ontbijtruimte heb je het prachtige uitzicht. Door de huidige maatregelen was het nu niet mogelijk om daar te ontbijten, dus kregen we het ontbijt in de kamer naast ons. Als je speciale wensen hebt (volledig vegan ontbijt, bv.) maakt de eigenares het met alle plezier klaar. Daarnaast is het ook nog eens héérlijk! Bovendien, als de kamer niet gebruikt wordt de dag erna, kan je de kamer na het normale uitcheckuur nog gebruiken, moest je je even willen opfrissen, bv. Echt een topservice met vriendelijke mensen en een heel mooi hotel! Oh en de lieve schat Butler de kat krijg je er gratis bij :)

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 14 april 2021

Door Corona is er niet veel meer te doen maar voor mijn verjaardag gingen ik en mijn partner hier een nachtje logeren. We zijn zo hartelijk ontvangen en er lagen cadeautjes op de kamer, belonnen, en een gezellige lichtjesslinger. Echt werk van gemaakt om de toch al mooie kamer wat extra' feestelijks te geven. We heben het echt heel fijn gehad, met 's ochtends nog ontbijt op bed. Eigenaresse Nathalie weet hoe je je ergens thuis kan voelen!
De ligging is ook perfect als je eens een weekendje Amsterdam wil doen. Echt een aanrader dit hotel!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 11 april 2021

Een schoon mooi hotel. Perfecte locatie. Top verzorgt. Maar dat kan je allemaal al vinden terwijl je online hotels uitzoekt....

Maar de ervaring waarvoor je naar Amsterdam komt zit niet alleen hierin, belevenis is zoveel meer! De authentieke hartelijk ontvangst bij aankomst en tijdens verblijf heeft ons echt versteld doen staan!
Gastvrouw/ eigenaresse Nathalie ( ook al is het Corona-tijd) die ons precies naar de juiste ( voor ons onontdekte) plekjes wist te loodsen.... dit is Amsterdam!

Datum van verblijf: april 2021