Beoordeeld op 16 mei 2021

De kamers zijn supermooi en authentiek, met een mooi uitzicht op de Leidsegracht. Ook vanuit de ontbijtruimte heb je het prachtige uitzicht. Door de huidige maatregelen was het nu niet mogelijk om daar te ontbijten, dus kregen we het ontbijt in de kamer naast ons. Als je speciale wensen hebt (volledig vegan ontbijt, bv.) maakt de eigenares het met alle plezier klaar. Daarnaast is het ook nog eens héérlijk! Bovendien, als de kamer niet gebruikt wordt de dag erna, kan je de kamer na het normale uitcheckuur nog gebruiken, moest je je even willen opfrissen, bv. Echt een topservice met vriendelijke mensen en een heel mooi hotel! Oh en de lieve schat Butler de kat krijg je er gratis bij :)

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 14 april 2021

Door Corona is er niet veel meer te doen maar voor mijn verjaardag gingen ik en mijn partner hier een nachtje logeren. We zijn zo hartelijk ontvangen en er lagen cadeautjes op de kamer, belonnen, en een gezellige lichtjesslinger. Echt werk van gemaakt om de toch al mooie kamer wat extra' feestelijks te geven. We heben het echt heel fijn gehad, met 's ochtends nog ontbijt op bed. Eigenaresse Nathalie weet hoe je je ergens thuis kan voelen!
De ligging is ook perfect als je eens een weekendje Amsterdam wil doen. Echt een aanrader dit hotel!

Beoordeeld op 11 april 2021

Een schoon mooi hotel. Perfecte locatie. Top verzorgt. Maar dat kan je allemaal al vinden terwijl je online hotels uitzoekt....

Maar de ervaring waarvoor je naar Amsterdam komt zit niet alleen hierin, belevenis is zoveel meer! De authentieke hartelijk ontvangst bij aankomst en tijdens verblijf heeft ons echt versteld doen staan!
Gastvrouw/ eigenaresse Nathalie ( ook al is het Corona-tijd) die ons precies naar de juiste ( voor ons onontdekte) plekjes wist te loodsen.... dit is Amsterdam!

Beoordeeld op 7 april 2021 via mobiele applicatie

Hier verbleven om een restaurantwandeling in Amsterdam te doen, goed bevallen! Een mooi oud pand, prachtig centraal gelegen en met fraai uitzicht. Volgende keer de luxe kamer, maar onze bescheiden ruimte had alles wat nodig was. Ontvangst was persoonlijk en erg vriendelijk. Bijzonder lekkere brunch de volgende dag!! Gezond en erg smaakvol. Aanrader!

Datum van verblijf: april 2021
Nathalie Vooren, General Manager van Boutique Hotel View, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2021

Beste 930ckk,

Wow! Bedankt voor uw Feedback en natuurlijk bedankt voor uw verblijf in ons hotel.

We waarderen het echt wanneer een gast de tijd neemt om iets over ons mooie hotel te schrijven.

Het is feedback dat ons inspireert om meer en beter te doen.

Via deze weg steunt u ons hotel en het zal ons zeer helpen.

Uiteraard bieden wij u de beste prijs en de best beschikbare kamer met betrekking tot uw volgende bezoek aan Amsterdam.

Hartelijk dank!

Gastvrije Groetjes uit Amsterdam

Hopelijk Tot de volgende x

Nathalie Vooren en Crew
General Manager Boutique Hotel View
Leidsekade 77
1017 PM Amsterdam

Tel: +31 (0) 20 528 9668
Fax: +31 (0) 20 330 2838
E-mail: info@boutiquehotelview.nl

Find us on Facebook Boutique Hotel View Amsterdam

Beoordeeld op 4 januari 2020

Heerlijk genoten samen met mijn dochter van 11. Hotel ligt op loopafstand van Alle bezienswaardigheden. De kamer was van als gemakken voorzien. Vriendelijke eigenaresse die verse pannenkoeken en eieren voor je bakt bij het ontbijt. Al met al een bijzonder verblijf en zeker een aanrader. Wij komen terug!

Datum van verblijf: januari 2020