eDreams
ZenHotels.com
StayForLong
Priceline
Beoordeeld op 11 april 2021

Een schoon mooi hotel. Perfecte locatie. Top verzorgt. Maar dat kan je allemaal al vinden terwijl je online hotels uitzoekt....

Maar de ervaring waarvoor je naar Amsterdam komt zit niet alleen hierin, belevenis is zoveel meer! De authentieke hartelijk ontvangst bij aankomst en tijdens verblijf heeft ons echt versteld doen staan!
Gastvrouw/ eigenaresse Nathalie ( ook al is het Corona-tijd) die ons precies naar de juiste ( voor ons onontdekte) plekjes wist te loodsen.... dit is Amsterdam!

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 7 april 2021 via mobiele applicatie

Hier verbleven om een restaurantwandeling in Amsterdam te doen, goed bevallen! Een mooi oud pand, prachtig centraal gelegen en met fraai uitzicht. Volgende keer de luxe kamer, maar onze bescheiden ruimte had alles wat nodig was. Ontvangst was persoonlijk en erg vriendelijk. Bijzonder lekkere brunch de volgende dag!! Gezond en erg smaakvol. Aanrader!

Datum van verblijf: april 2021
Nathalie Vooren, General Manager van Boutique Hotel View, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 april 2021

Beste 930ckk,

Wow! Bedankt voor uw Feedback en natuurlijk bedankt voor uw verblijf in ons hotel.

We waarderen het echt wanneer een gast de tijd neemt om iets over ons mooie hotel te schrijven.

Het is feedback dat ons inspireert om meer en beter te doen.

Via deze weg steunt u ons hotel en het zal ons zeer helpen.

Uiteraard bieden wij u de beste prijs en de best beschikbare kamer met betrekking tot uw volgende bezoek aan Amsterdam.

Hartelijk dank!

Gastvrije Groetjes uit Amsterdam

Hopelijk Tot de volgende x

Nathalie Vooren en Crew
General Manager Boutique Hotel View
Leidsekade 77
1017 PM Amsterdam

Tel: +31 (0) 20 528 9668
Fax: +31 (0) 20 330 2838
E-mail: info@boutiquehotelview.nl

Find us on Facebook Boutique Hotel View Amsterdam

Beoordeeld op 4 januari 2020

Heerlijk genoten samen met mijn dochter van 11. Hotel ligt op loopafstand van Alle bezienswaardigheden. De kamer was van als gemakken voorzien. Vriendelijke eigenaresse die verse pannenkoeken en eieren voor je bakt bij het ontbijt. Al met al een bijzonder verblijf en zeker een aanrader. Wij komen terug!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 15 april 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een toplocatie in het centrum van Amsterdam. Om de hoek van het Leidseplein, maar wel veel rustiger. Ontvangst is heel vriendelijk. De kamer was echt heel klein met een smal tweepersoonsbed en een piepkleine badruimte waarin ook het toilet was. Je kon dus tegelijk naar toilet en douchen... De ligging aan de stille tuinzijde was dan weer wel fijn. Het ontbijt was verzorgd en redelijk uitgebreid

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

prima hotel in een rustig stukje Amsterdam. Op steenworp afstand van diverse theaters en het Leidse plein. Je staat tevoet zo in het centrum! Liever een taxi? Ook deze staan om de hoek van het hotel. Ontbijt hebben we niet genomen, wij zijn van mening dat er in de stad genoeg is. Maar dat is wellicht persoonlijk.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken