Leg de laagste prijs van deze websites vast
View deal
eDreamsUS$ 160
PricelineUS$ 160
TripadvisorUS$ 160
Lol.travel
StayForLong
ZenHotels.com
Beoordeeld op 4 januari 2020

Heerlijk genoten samen met mijn dochter van 11. Hotel ligt op loopafstand van Alle bezienswaardigheden. De kamer was van als gemakken voorzien. Vriendelijke eigenaresse die verse pannenkoeken en eieren voor je bakt bij het ontbijt. Al met al een bijzonder verblijf en zeker een aanrader. Wij komen terug!

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeeld op 15 april 2019 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een toplocatie in het centrum van Amsterdam. Om de hoek van het Leidseplein, maar wel veel rustiger. Ontvangst is heel vriendelijk. De kamer was echt heel klein met een smal tweepersoonsbed en een piepkleine badruimte waarin ook het toilet was. Je kon dus tegelijk naar toilet en douchen... De ligging aan de stille tuinzijde was dan weer wel fijn. Het ontbijt was verzorgd en redelijk uitgebreid

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

prima hotel in een rustig stukje Amsterdam. Op steenworp afstand van diverse theaters en het Leidse plein. Je staat tevoet zo in het centrum! Liever een taxi? Ook deze staan om de hoek van het hotel. Ontbijt hebben we niet genomen, wij zijn van mening dat er in de stad genoeg is. Maar dat is wellicht persoonlijk.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 oktober 2017 via mobiele applicatie

Zeer gastvrij personeel. Bijzonder mooi hotel in een historisch grachtenpand, midden in het centrum van Amsterdam.
Parkeren kan voor de deur of in 1 van de parkeerhuizen op loopafstand.
Kamers zijn sfeervol, groot én schoon. In de kamer is een tablet aanwezig voor internet en (uitgaans) tips. Mooie schone badkamer.
Uitgebreid ontbijt, goede koffie en er worden omeletten en pannenkoeken vers gebakken.
Perfect hotel, voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 13 juli 2017

Echt Amsterdams Hotel, prachtige uitzicht vanuit de (eet) kamer, waar je de rondvaart boten voorbij ziet gaan. Heel netjes en schoon, gezellig modern ingericht met oog voor detail. Zeer vriendelijk personeel dochter en moeder zijn er overdag en moeder maakt zingend een gebakken roerei voor je klaar. Vlakbij het Leidseplein en het Rijksmuseum.
een echte aanrader voor een paar dagen Amsterdam waar je met de tram overal komt.
Er is op iedere kamer een I-pad aanwezig en een kluisje.

Kamertip: aan de voorkant van het hotel kijk je uit over het water aan de achterkant deels op een muur van het pand wat erachter ligt.
Datum van verblijf: juni 2017