TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 9 augustus 2018 via mobiele applicatie

prima hotel in een rustig stukje Amsterdam. Op steenworp afstand van diverse theaters en het Leidse plein. Je staat tevoet zo in het centrum! Liever een taxi? Ook deze staan om de hoek van het hotel. Ontbijt hebben we niet genomen, wij zijn van mening dat er in de stad genoeg is. Maar dat is wellicht persoonlijk.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 oktober 2017 via mobiele applicatie

Zeer gastvrij personeel. Bijzonder mooi hotel in een historisch grachtenpand, midden in het centrum van Amsterdam.
Parkeren kan voor de deur of in 1 van de parkeerhuizen op loopafstand.
Kamers zijn sfeervol, groot én schoon. In de kamer is een tablet aanwezig voor internet en (uitgaans) tips. Mooie schone badkamer.
Uitgebreid ontbijt, goede koffie en er worden omeletten en pannenkoeken vers gebakken.
Perfect hotel, voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 13 juli 2017

Echt Amsterdams Hotel, prachtige uitzicht vanuit de (eet) kamer, waar je de rondvaart boten voorbij ziet gaan. Heel netjes en schoon, gezellig modern ingericht met oog voor detail. Zeer vriendelijk personeel dochter en moeder zijn er overdag en moeder maakt zingend een gebakken roerei voor je klaar. Vlakbij het Leidseplein en het Rijksmuseum.
een echte aanrader voor een paar dagen Amsterdam waar je met de tram overal komt.
Er is op iedere kamer een I-pad aanwezig en een kluisje.

Kamertip: aan de voorkant van het hotel kijk je uit over het water aan de achterkant deels op een muur van het pand wat erachter ligt.
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 26 maart 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel voor een nachtje in de buurt van de Melkweg en DeLaMar. De kamer was vrij nieuw qua inrichting en heel schoon. Goede bedden dus lekker geslapen. We hebben geen ontbijt genomen dus daarover geen oordeel.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 26 januari 2017

Erg leuk boutique hotel! Zeer ruime kamer, erg netjes en schoon. Ruime eigen badkamer! Ontbijt is prima verzorgt en erg vriendelijk geprijsd. De ligging is ook prima en centraal. Als je een vraag hebt hoe en waar! Stel deze gerust aan de receptie, ze leggen het prima met een routekaartje uit! Voor ons een terugkerend adres.

Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken