Beoordeeld op 26 maart 2017 via mobiele applicatie

Goed hotel voor een nachtje in de buurt van de Melkweg en DeLaMar. De kamer was vrij nieuw qua inrichting en heel schoon. Goede bedden dus lekker geslapen. We hebben geen ontbijt genomen dus daarover geen oordeel.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 26 januari 2017

Erg leuk boutique hotel! Zeer ruime kamer, erg netjes en schoon. Ruime eigen badkamer! Ontbijt is prima verzorgt en erg vriendelijk geprijsd. De ligging is ook prima en centraal. Als je een vraag hebt hoe en waar! Stel deze gerust aan de receptie, ze leggen het prima met een routekaartje uit! Voor ons een terugkerend adres.

Datum van verblijf: januari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 23 januari 2017 via mobiele applicatie

Weer heerlijk geslapen , super vriendelijk personeel,bij het ontbijt grote verassing... Er was geen pindakaas..zoals gewoonlijk...voor ons als vegans super jammer natuurlijk..toen kwam de vegan(!) eigenaresse aan met vegan..... boter,kaas,cashewspread, en 2 veggie spreads en kokos melk !!!!!!we waren supper verrasd en gelukkig..bij volgend bezoek krijgen we vegan pannekoeken!! Als je het even meld dat je vegan bent ,wordt je onbijt aangepast....SUPER SERVICE. !!!!! Tot snel !!!

Datum van verblijf: januari 2017
Beoordeeld op 9 oktober 2016 via mobiele applicatie

Lovely hotel in the center of Amsterdam!
Great rooms and beautiful view! Ist was nice staying here!

Erg leuk hotel tegen een zeer redelijke prijs! Is een aanrader! Vlak bij het Leidseplein en verschillende theaters

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 9 oktober 2016 via mobiele applicatie

In een weekend waarin de gemiddelde prijs in Amsterdam Centrum ligt rond de 250 euro dit uitstekende hotel kunnen vinden voor een bedrag van 150 euro. Waanzinnig dicht in het centrum en dat voor dit geld. Uitstekende keuze. Kamer ziet er meer dan prima uit. Goed en modern ingericht. Top keuze om eens uit te proberen.

Datum van verblijf: oktober 2016