“Een genot voor de smaakpapillen! ”
Beoordeling van Restaurant Daalder

Restaurant Daalder
Geclassificeerd als nr. 10 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans, Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Barscene, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: De Jordaan
Beschrijving: Welkom bij Daalder! Als je bij ons komt eten, mag je rekenen op Michelin sterwaardig eten in een relaxte ambiance. We serveren een 4- tot 7-gangenmenu van de chef, bereid met prachtige verse ingredienten, die onze chef en mede-eigenaar Dennis Huwaë, eigenhandig uitkiest in Parijs. Zijn exquise gerechten worden door onze gasten vaak omschreven als kleine kunstwerken en met de vele smaken en structuren zijn deze creaties een genot op de tong. Op dit niveau eten gaat vaak gepaard met een stijve ambiance en ditto service. We houden daar eerlijk gezegd niet zo van. Bij Daalder doen we het dus nét een beetje anders. Wij beleven er veel plezier aan om deze prachtige gerechten te serveren in een pretentieloze, vrolijke ambiance, waar niemand het gek vindt als je schaterlachend aan de bar een biertje drinkt. En omdat we het echt heel leuk vinden om mooi eten voor iedereen toegankelijk te maken, lachen onze gasten nog steeds als de rekening op tafel komt! Warme groet, Team Daalder
19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ambiance doet aan als een bruine kroeg, persoonlijk hou ik hiervan, maar wellicht niet iedereen.
Maar het eten: dat staat buiten kijf! In 1 woord verrukkelijk!
Geen gedoe met menukaart, er wordt simpel weg gevraagd waar je niet van hou en/ of je wellicht ergens allergisch voor bent.
Vervolgens verrast chef Dennis Huwae, die echt op 2- ster niveau kookt je met een subliem menu.
Zoals gezegd, is het menu echt een verrassing, maar wat een genot!
Voor de prijs hoef je het niet te laten. Een 7 gangen menu kost €70,-

Door de goede sfeer en het zeer vriendelijke personeel een topavond gehad. Een echte aanrader!

Frans626, Eigenaar van Restaurant Daalder, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2017

Beste Rob,

Wat een fijne recensie! We zijn er zelf best trots op alles wat er bij Daalder gebeurt, maar het is natuurlijk heel erg prettig als de gasten dezelfde mening toegedaan zijn. Dank voor het posten!

Schrijf een beoordeling

Een TripAdvisor-lid
19 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat we laat reserveerden kregen we een plaats aan de bar. Dat noemen ze bij Daalder ' een bar tafel'. Dat is klets. Je zit gewoon aan de bar.
Daalder is gevestigd in een voormalig cafe en heeft dus een nogal prominente en grote bar.
Dan het eten. Er is geen kaart. Je kan kiezen uit 4,5,6 of 7 gerechtjes.
Veel redelijke wijn kan per glas. Maar pas op! Het kost je wel 8 euro per glas.
De gerechtjes zijn redelijk tot goed. Bediening is goed en gastvrij en dat is amsterdam toch nog steeds eerder uitzondering dan regel.
Daalder ligt hartje Jordaan en de omgeving biedt veel cafe's
Wij kozen voor 5 gerechtjes en dronken totaal 6 glazen wijn. Koffie, thee en flesje bruiswater.
Totaal 148,00 euro. Leuke avond gehad.

Team Daalder bedankt je hartelijk voor je beoordeling! Fijn dat je een leuke avond bij ons had. Volgende keer een gewone tafel?:-)

18 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige avond beleef je hier!
Gerechten zijn stuk voor stuk een beleving.
Laagdrempelige setting maar super eten.
Wijnkaart een service uitstekend!

Chef Dennis&Team
Ga zo door!

Beste gast,

Heel erg bedankt voor je lovende woorden. Weet dat het zeer gewaardeerd wordt door betekent Dennis en Team Daalder! Laat even weten als je nog eens reserveert? Vinden we leuk om te weten, dan ontvangen we je extra feestelijk!;-)

15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant waar top gerechten worden geserveerd. En dat allemaal voor betaalbare prijs. Een aanrader. We komen zeker terug!

Dat horen we graag, Usi!:-) Laat maar weten wanneer je komt. Voor fans hebben we altijd een mooi glas klaar staan namelijk:-)

13 maart 2017 beoordeeld

Prettig restaurant met een eetcafe-achtige uitstraling. Goed bereide gerechten die hoog op smaak zijn. Wel kleine porties dus houdt daar rekening mee. Niet goedkoop met voorgaande in het achterhoofd, maar zijn geld waard.

Dank Robert! Fijn dat je de puurheid van het eten zo waardeert...Het is absoluut één van de dingen die Huwaë belangrijk vindt; koken met pure ingrediënten, die hij het liefst voor zichzelf laat spreken...Hij steekt veel tijd in het creëeren van zijn gerechten en dan is het altijd leuk als mensen dat even laten weten!

Reizigers die Restaurant Daalder bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Daalder geweest? Deel je ervaringen!