“Je komt binnen in een kroeg en je gaat weg vanuit sterren restaurant!”
Beoordeling van Restaurant Daalder

Restaurant Daalder
Geclassificeerd als nr. 10 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Frans, Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Gezinnen met kinderen, Barscene, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: De Jordaan
Beschrijving: Welkom bij Daalder! Als je bij ons komt eten, mag je rekenen op Michelin sterwaardig eten in een relaxte ambiance. We serveren een 4- tot 7-gangenmenu van de chef, bereid met prachtige verse ingredienten, die onze chef en mede-eigenaar Dennis Huwaë, eigenhandig uitkiest in Parijs. Zijn exquise gerechten worden door onze gasten vaak omschreven als kleine kunstwerken en met de vele smaken en structuren zijn deze creaties een genot op de tong. Op dit niveau eten gaat vaak gepaard met een stijve ambiance en ditto service. We houden daar eerlijk gezegd niet zo van. Bij Daalder doen we het dus nét een beetje anders. Wij beleven er veel plezier aan om deze prachtige gerechten te serveren in een pretentieloze, vrolijke ambiance, waar niemand het gek vindt als je schaterlachend aan de bar een biertje drinkt. En omdat we het echt heel leuk vinden om mooi eten voor iedereen toegankelijk te maken, lachen onze gasten nog steeds als de rekening op tafel komt! Warme groet, Team Daalder
18 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige avond beleef je hier!
Gerechten zijn stuk voor stuk een beleving.
Laagdrempelige setting maar super eten.
Wijnkaart een service uitstekend!

Chef Dennis&Team
Ga zo door!

Frans626, Eigenaar van Restaurant Daalder, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2017

Beste gast,

Heel erg bedankt voor je lovende woorden. Weet dat het zeer gewaardeerd wordt door betekent Dennis en Team Daalder! Laat even weten als je nog eens reserveert? Vinden we leuk om te weten, dan ontvangen we je extra feestelijk!;-)

Warme groet,

Schrijf een beoordeling

15 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een restaurant waar top gerechten worden geserveerd. En dat allemaal voor betaalbare prijs. Een aanrader. We komen zeker terug!

Dat horen we graag, Usi!:-) Laat maar weten wanneer je komt. Voor fans hebben we altijd een mooi glas klaar staan namelijk:-)

Warme groet,

13 maart 2017 beoordeeld

Prettig restaurant met een eetcafe-achtige uitstraling. Goed bereide gerechten die hoog op smaak zijn. Wel kleine porties dus houdt daar rekening mee. Niet goedkoop met voorgaande in het achterhoofd, maar zijn geld waard.

Dank Robert! Fijn dat je de puurheid van het eten zo waardeert...Het is absoluut één van de dingen die Huwaë belangrijk vindt; koken met pure ingrediënten, die hij het liefst voor zichzelf laat spreken...Hij steekt veel tijd in het creëeren van zijn gerechten en dan is het altijd leuk als mensen dat even laten weten!

5 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Daalder. Mooie kleine gerechtjes met verrassende smaken. 7 gangen voor slechts een tientje oer gang. De prijs-kwaliteit verhouding is écht prettig! Wijnarrangement erbij en hebt een mooie avond. Er was maar één puntje dat ik bij mijn volgende bezoek (want dat komt er zeker!) anders zou willen en dat is de plek om te zitten. Mijn voorkeur zou het voorste gedeelte van het restaurant hebben, de akoestiek is daar prettiger en je zit er minder dicht op elkaar.... maar ja wat wil je in zo'n fijn tentje, daar is het altijd vol!

Frans626, Eigenaar van Restaurant Daalder, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017

Dank Caren voor je lovende woorden! Het is inderdaad woekeren met de ruimte...helmaal waar...Ik zal toch eens kijken of er niet iets aan die akoestiek te doen is...Minder tafels is ook een idee, maar dan moeten we weer duurder worden en dat willen we niet natuurlijk:-)
Als je de volgende keer komt, krijg je de mooiste tafel! Mail anders even, dan kan ik er zorg voor dragen. Goede groet,

Wilke Durand

3 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat waren wij gisteravond verrast! Ontzettend lekker gegeten en elke hap die verraste! De meest bijzondere dingen kwamen langs voor een zeer faire prijs. We hebben gekozen voor het zeven gangenmenu. Top bediening! Dus kortom, ben je in Amsterdam; ga een avond hierheen voor een perfecte avond!

Beste Ronny,

Dankjewel, zeg! Zo fijn als we echt op de juiste waarde worden geschat...doet ons goed!

Reizigers die Restaurant Daalder bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Daalder geweest? Deel je ervaringen!