“klein italie in metropool Amsterdam”

Il Borgo Ristorante Italiano
Reserveer een tafel
wo 4-8
20:00
OF
Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 958 van 4.543 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Watergraafsmeer
Beschrijving: Restaurant Il Borgo is gelegen aan de Hogeweg in Amsterdam Oost Watergraafsmeer. Het is een leuk gezellig en knus restaurant. In onze keuken worden traditionele en authentieke Italiaanse gerechten bereid, al dan niet met een moderne twist. Salvo de gastheer verwelkomt al zijn gasten met ongekende Italiaanse gastvrijheid. De chef-kok maakt dagelijks verse pasta en werkt met verse ingrediënten en seizoensgebonden producten veelal afkomstig uit Italië. Bekijk onze wijnkaart per glas en per fles. Waant u zich in een klein stukje Italië in Amsterdam Oost, en wij hopen u snel te verwelkomen in ons restaurant!
3 weken geleden beoordeeld

gisteren met z'n drietjes heerlijk buiten gegeten. ze hebben een menukaart met daarbuiten verschillende specialiteiten. we hebben genboten van de gegrilde octopus, carpaccio van eendenborst met truffel,zeeduivel in spek. alles smaakte heerlijk, we raden dit restaurant zeer zeker aan ! Gastheer Salvo en zijn bediening vriendelijk en gastvrij.
als ik dan iets moet zeggen wat minder is zou het de versiering voor het raam zijn wat nog doet denken aan de kerst , dat is het enige wat ik zou kunnen bedenken

Datum van bezoek: juli 2021

3 oktober 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij toeval zagen we 's middags dit kleine Italiaanse restaurantje. Zag er van buitenkant knus en authentiek uit dus 's avonds direct gaan eten. Alles was perfect, van de lekkere amuse, de heerlijke wijn, tot aan het desert. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: oktober 2020
Destination362039, Eigenaar van Il Borgo Ristorante Italiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2020

Beste Gast Hartelijk bedankt voor uw beoordeling
Met vriendelijke groeten Salvo

31 augustus 2020 beoordeeld

Het is een heel fijn, klein, sfeervol restaurant waar je heerlijk kunt eten. Je kunt proeven dat het eten met veel passie en liefde is klaargemaakt. Het personeel/ eigenaar is ontzettend vriendelijk waardoor het echt een plek is waar je kunt genieten. Wij komen hier zeker nog eens terug! Echt een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020
Destination362039, Eigenaar van Il Borgo Ristorante Italiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2020

Beste Nannette

Hartelijk bedankt voor Uw beoordeling

Met vriendelijke groeten

6 augustus 2020 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten alle vier waren echt te spreken. Super aardige gastheer die ons de juiste wijn liet proeven ...... de smaken en kwaliteit van de gerechten waren summum..
We komen hier zeker nog eens terug

Datum van bezoek: augustus 2020
Destination362039, Eigenaar van Il Borgo Ristorante Italiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2020

Beste Gast
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling
Vriendelijke groeten

2 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk Italiaans eten, fantastische locatie vlakbij een mooi plein met een klaterende fontein . Ook de bediening is super hier een echte aanrader voor iedereen!

Datum van bezoek: augustus 2020
Destination362039, Eigenaar van Il Borgo Ristorante Italiano, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2020

Beste Gast Hartelijk bedankt voor uw beoordeling
Vriendelijke groeten

Reizigers die Il Borgo Ristorante Italiano bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Amsterdam, Noord-Holland

In Il Borgo Ristorante Italiano geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.