Vandaag geopend: 11:00 - 20:00

Google
Manieren om Flagship Amsterdam te ontdekken
vanaf US$ 35,01
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn heel goed ontvangen geweest , het personeel was heel vriendelijk . Ze kwamen geregeld langs om je glas bij te vullen en heel wat weetjes over amsterdam bijgeleerd een aanrader !

Datum van activiteit: juli 2021
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer leuke ervaring! Veel leuke weetjes gehoord.
Het was zeer fijn Amsterdam op deze manier te zien!
#moscowmule

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een heerlijke rondrit gemaakt, Izabel ontving ons op de kade met een brede glimlach en was verwelkomend. Isabelle was een super vrolijke guide en heeft ons verrijkt met vele verhalen over de stad die ik nog niet wist! De sfeer was goed, de boot bestond uit mensen van allemaal verschillende achtergronden wat tot mooie vragen leiden! De drankjes waren ook zeker om van te genieten, al met al een top ervaring

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een super ervaring! Charly en Amanda zijn oprecht de beste Host en Skipper die we konden krijgen! Ook de moijto was heel lekker! Dankjewel!

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Its was a amazing tour. Het was fantatisch, clara en cleon hebben ons heel veel informatie gegeven, een echte aanrader