“Goed eten, goed ontvangst, zeker een aanrader”
Beoordeling van The Birdhouse

The Birdhouse
Reserveren met
The Birdhouse is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1.608 van 4.474 Restaurants in Amsterdam
Wijk: De Plantage & Amsterdam-Oost
Beschrijving: The Birdhouse is de nieuwe hotspot in de Plantagebuurt geïnspireerd door de vogeltuinen van het tegenovergelegen Artis. Van ’s ochtends vroeg tot ’s avonds laat ben je hier aan het juiste adres voor heerlijke bites, bowls & toasts, fijne koffie, lokale bieren en ciders, birdhouse cocktails en veel ander lekkers. In dit gave nieuwe stekkie is een fijne sfeer gecreëerd die geïnspireerd is door de leefomgeving van vogels – en een stukje buitenleven naar binnen haalt.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je wordt goed ontvangen door een sterk, professioneel team in een luxe maar informele setting.

Kleine kaart met smaakvolle gerechten voor een prima prijs.

Na het eten heb ik de bluebird coctail uitgeprobeerd, wat in mijn ogen zeker een grote aanrader is. De combinatie van een zoete, licht pittige coctail gepaard met een schaaltje licht gezouten amandelen die erbij geleverdt wordt zorgt voor een combi van smaken die erg goed samen gaan.

De sfeer is ook erg prettig, een aangename huiselijke sfeer waar je je direct erg op je gemak voelt.

Kortom; zeker een aanrader om een keer te gaan eten als je in de buurt van Amsterdam bent!

Hans K, General Manager van The Birdhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juni 2018

Beste Thijs,

wat leuk dat een review hebt geschreven en ik ben blij dat je het goed naar je zin is geweest.

We hopen je graag nog een keer te zien.

Groet, Hans

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met vrienden heerlijk gegeten
Er staan verschillende glutenvrij producten op de kaart
Wat fijn is kip teriaki is een aanrader
We komen zeker terug
Vriendelijk gastvrij gezellig

Beste Anita,

dank voor je review, ik zal je complimenten met de crew delen.

Tot een volgende keer.

Groet, Hans

3 dagen geleden beoordeeld

Hans K, General Manager van The Birdhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 dagen geleden

3 dagen geleden beoordeeld

3 weken geleden beoordeeld

Hans K, General Manager van The Birdhouse, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Reizigers die The Birdhouse bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In The Birdhouse geweest? Deel je ervaringen!