LM

10/10 mini-vakantie in eigen land!

Beoordeling van Hotel Jakarta Amsterdam
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Hotel Jakarta! Ik was hier samen met mijn vriend, hij kreeg dit nog als cadeautje voor zijn verjaardag. Toen we de kamer binnen kwamen lag er iets lekkers op het bed & de kamer lag vol met ballonnen, zo leuk, echt een puntje van extra aandacht! We hebben heerlijk avond gegeten in Café Jakarta, ik had een nieuwe cocktail geprobeerd "Bali Kiss", zeker een aanrader! Na het eten hebben we een relaxende avond gehad in de Wellness, zo ontspannen, je komt daar helemaal tot rust. Wij geven dit verblijf een dikke 10, het voelde echt alsof we op een mini-vakantie waren!
Reistype: Bezocht met een partner
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste lm058,

Bedankt voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij om te horen dat jullie zo'n heerlijk verblijf hebben gehad bij Hotel Jakarta. Wat fijn dat de verjaardagssurprise in de kamer zo goed in de smaak viel en dat jullie de extra attenties hebben gewaardeerd.

Het doet ons goed te horen dat jullie zo genoten hebben van het diner in Café Jakarta en de "Bali Kiss" cocktail.

Bedankt voor de prachtige beoordeling van 10/10. Het betekent veel voor ons dat jullie verblijf als een echte mini-vakantie voelde. We hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen voor een volgende bijzondere ervaring!

frank@hoteljakarta.nl
Gebruik code WESTCORDFRIEND op onze website voor extra korting en ander voordelen.
1.5 km van Hotel Jakarta Amsterdam
8.9 km van Hotel Jakarta Amsterdam
Gratis parkeren
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 28 mei 2024

Wij zijn ontzettend goed ontvangen door Noha. Wat een aardige, vriendelijke dame. Met 15 man van roc van Amsterdam hebben wij oprecht genoten van het eten, en vooral van haar service!!!! We hebben op haar advies nog de heerlijke toetjes genomen! Man man man! Wat een verwennerij! Wij komen hier echt terug.

Warme groet,
Maryam en Adele

• Reistype: Reisde voor zaken
Frank Tuhusula, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2024

Beste Maryam & Adele,

Wat een fantastische review, dank jullie wel! We zijn erg blij om te horen dat Noha jullie zo goed heeft ontvangen.

Het is geweldig dat jullie met 15 man van ROC van Amsterdam hebben genoten van het eten en vooral van haar service.

Het doet ons goed te weten dat jullie op haar advies de heerlijke toetjes hebben geprobeerd en zo hebben genoten van de verwennerij. We kijken ernaar uit om jullie weer te mogen verwelkomen in de toekomst.

Beoordeeld op 26 mei 2024

Hotel Jakarta is een waar paradijs midden in Amsterdam. Een geweldige locatie waar je van de drukte weinig mee krijgt. Niet alleen is het interieur duurzaam en waanzinnig mooi. Ook de kamers zijn modern ingericht en een fijne plek waar je even tot rust kan komen.

De gym bevind zich naast het zwembad. Niet groot maar wel voorzien van de belangrijkste toestellen. En.. met topuitzicht op ‘t IJ!

Het restaurant heeft een goede kaart met uiteraard veelal Indische gerechten maar ook zalm en entrecote kan geserveerd worden. Het ontbijt is uitgebreid en gevarieerd. De zalm benedict is een aanrader!

Bakkerij Westers is trouwens ook een echte aanrader voor heerlijk vers brood en gebakjes. De Madeleines zijn over-heerlijk!

Vanaf het hotel is het centrum via bus 43 makkelijk te bereiken. De halte is tegenover het hotel en met zo’n tien minuten afstand van het centraal station.

Datum van verblijf: mei 2024
Frank Tuhusula, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 mei 2024

Beste eltuhu81,

Heel erg bedankt voor je prachtige review! We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf in Hotel Jakarta.

Fijn om te horen dat je hebt genoten van onze faciliteiten, het diner in ons restaurant, en het uitgebreide ontbijt!

Nogmaals bedankt voor je lieve woorden. We hopen je snel weer te zien voor een ontspannen verblijf hier in Hotel Jakarta!

Beoordeeld op 14 mei 2024

Perfecte kamer, heel ruim en netjes. Heerlijk gedineerd en ontbeten. Alles was schoon. Er werd na het inchecken nog gebeld naar de kamer of alles naar wens was. Het hotel zelf is van alle gemakken voorzien: een bar, bakker, ontbijtzaal, eigen restaurant en wellness. Een heerlijke nacht weg gehad, echt een aanrader. 10/10!

Datum van verblijf: mei 2024
Frank Tuhusula, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2024

Beste Laura K,

Heel erg bedankt voor je geweldige beoordeling! We zijn blij om te horen dat je een perfect verblijf bij ons hebt gehad!

Het is fijn om te weten dat je genoten hebt van het diner en ontbijt. We zijn ook blij dat onze voorzieningen en services aan je verwachtingen voldeden.

Jouw aanbeveling betekent veel voor ons, en we zijn blij dat je een heerlijke nacht hebt gehad.

We kijken ernaar uit je binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 22 april 2024

Ontvangen worden met een glaasje prosecco door Timo van guest relations een mooie kamer gekregen met spectaculair uitzicht over het IJ. Beter kon ons weekend niet beginnen. Zaterdagavond de Indonesische rijsttafel gereserveerd, deze begon goed met een heerlijke soep en een loempia. De rijsttafel kwam op tafel en deze was helaas koud .Er kwam een nieuwe rijsttafel, deze was warmer maar niet heet. Twee jaar geleden was de rijsttafel gloeiend warm zodat je op je gemak kon tafelen .We kregen nog een drankje van het huis maar waren toch een beetje teleurgesteld. Gasten genieten van jullie hotel en kunnen best even wachten op hun maaltijd. Kwaliteit kost tijd! De super leuke uitcheckprocedure van Timo zijn we met een goed gevoel naar huis(Valkenburg) gegaan.

Datum van verblijf: april 2024
Frank Tuhusula, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2024

Beste Rob H,

Wat fijn om te horen dat jullie een leuk verblijf hebt gehad! Het is geweldig om te weten dat Timo jullie zo warm heeft ontvangen en jullie een prachtige kamer met een spectaculair uitzicht heeft gegeven. Dat klinkt inderdaad als een perfect begin van je weekend!

Het spijt ons echter te horen dat de ervaring met de Indonesische rijsttafel niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. We zullen ervoor zorgen dat dit punt onder de aandacht zal worden gebracht binnen ons team.

Desondanks zijn we blij dat je genoten hebt van de rest van je verblijf en dat je met een goed gevoel naar huis bent gegaan. Bedankt voor je feedback en we hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Hotel Jakarta!

Beoordeeld op 14 april 2024

Mega aanrader! Mooie kamers, heerlijke wellness, eten is heerlijk.
Prachtig zwembad om baantjes te trekken.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Fijne ontvangst met bubbels.
Je kan fietsen huren en zo de stad verkennen. We komen zeker nog eens terug.

Kamertip: Reserveer van te voren bij de wellnes
Datum van verblijf: april 2024
Frank Tuhusula, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2024

Beste Marloes v,

Wat fantastisch om te horen dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad in Hotel Jakarta! We zijn blij dat je genoten hebt van onze mooie kamers, heerlijke wellnessfaciliteiten en het lekkere eten.

We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een net zo fantastisch verblijf.