Laura K

Heel mooi en fijn hotel

Beoordeling van Hotel Jakarta Amsterdam
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeld
Perfecte kamer, heel ruim en netjes. Heerlijk gedineerd en ontbeten. Alles was schoon. Er werd na het inchecken nog gebeld naar de kamer of alles naar wens was. Het hotel zelf is van alle gemakken voorzien: een bar, bakker, ontbijtzaal, eigen restaurant en wellness. Een heerlijke nacht weg gehad, echt een aanrader. 10/10!
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste Laura K,

Heel erg bedankt voor je geweldige beoordeling! We zijn blij om te horen dat je een perfect verblijf bij ons hebt gehad!

Het is fijn om te weten dat je genoten hebt van het diner en ontbijt. We zijn ook blij dat onze voorzieningen en services aan je verwachtingen voldeden.

Jouw aanbeveling betekent veel voor ons, en we zijn blij dat je een heerlijke nacht hebt gehad.

We kijken ernaar uit je binnenkort weer te mogen verwelkomen!

frank@hoteljakarta.nl
Gebruik code WESTCORDFRIEND op onze website voor extra korting en ander voordelen.
1.5 km van Hotel Jakarta Amsterdam
8.9 km van Hotel Jakarta Amsterdam
Gratis parkeren
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 22 april 2024

Ontvangen worden met een glaasje prosecco door Timo van guest relations een mooie kamer gekregen met spectaculair uitzicht over het IJ. Beter kon ons weekend niet beginnen. Zaterdagavond de Indonesische rijsttafel gereserveerd, deze begon goed met een heerlijke soep en een loempia. De rijsttafel kwam op tafel en deze was helaas koud .Er kwam een nieuwe rijsttafel, deze was warmer maar niet heet. Twee jaar geleden was de rijsttafel gloeiend warm zodat je op je gemak kon tafelen .We kregen nog een drankje van het huis maar waren toch een beetje teleurgesteld. Gasten genieten van jullie hotel en kunnen best even wachten op hun maaltijd. Kwaliteit kost tijd! De super leuke uitcheckprocedure van Timo zijn we met een goed gevoel naar huis(Valkenburg) gegaan.

Datum van verblijf: april 2024
Frank Tuhusula, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 april 2024

Beste Rob H,

Wat fijn om te horen dat jullie een leuk verblijf hebt gehad! Het is geweldig om te weten dat Timo jullie zo warm heeft ontvangen en jullie een prachtige kamer met een spectaculair uitzicht heeft gegeven. Dat klinkt inderdaad als een perfect begin van je weekend!

Het spijt ons echter te horen dat de ervaring met de Indonesische rijsttafel niet helemaal aan je verwachtingen voldeed. We zullen ervoor zorgen dat dit punt onder de aandacht zal worden gebracht binnen ons team.

Desondanks zijn we blij dat je genoten hebt van de rest van je verblijf en dat je met een goed gevoel naar huis bent gegaan. Bedankt voor je feedback en we hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen in Hotel Jakarta!

Beoordeeld op 14 april 2024

Mega aanrader! Mooie kamers, heerlijke wellness, eten is heerlijk.
Prachtig zwembad om baantjes te trekken.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Fijne ontvangst met bubbels.
Je kan fietsen huren en zo de stad verkennen. We komen zeker nog eens terug.

Kamertip: Reserveer van te voren bij de wellnes
Datum van verblijf: april 2024
Frank Tuhusula, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2024

Beste Marloes v,

Wat fantastisch om te horen dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad in Hotel Jakarta! We zijn blij dat je genoten hebt van onze mooie kamers, heerlijke wellnessfaciliteiten en het lekkere eten.

We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een net zo fantastisch verblijf.

Beoordeeld op 13 april 2024

Supervriendelijk personeel !!! Geweldig lekker eten en uitermate vriendelijke bediening. Heel mooi en vooral proper hotel met nette en qua hygiëne prachtige kamers. Gewoon tip top ! Bovendien op 2 tramhaltes van het centraal station verwijderd waardoor je niet middenin de rush van het toerisme zit. Wat wil een mens nog meer :)

Beste Davy D,

Dank je wel voor je fantastische review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad in Hotel Jakarta.

Het is geweldig om te horen dat je ons personeel supervriendelijk vond en ons eten heerlijk, met een uiterst vriendelijke bediening.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen voor nog een tip-top ervaring!

Beoordeeld op 12 april 2024

Echt een prachtig hotel! Hele fijne, warme sfeer. Mooie ruime en schone kamer. En ook een heerlijk verzorgd ontbijt. Heel leuk personeel en ze helpen je goed! Ook hebben ze een mooi zwembad en een bakkerij waar je hele lekkere pastries kunt kopen! En een prachtige binnentuin. Dus zeker een aanrader!

Datum van verblijf: maart 2024

Beste lonnekez0311,

Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je ervaring in Hotel Jakarta zo positief was.

Het is fantastisch om te weten dat ons personeel je goed heeft geholpen. En we zijn blij dat je de faciliteiten zoals het zwembad, de bakkerij en de prachtige binnentuin hebt kunnen waarderen!

Nogmaals bedankt voor je aanbeveling, en we kijken ernaar uit je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 12 april 2024

Vorige week een fijn verblijf gehad met een hele mooie kamer en een mooi uitzicht! Alles was zeer schoon en zag er goed uit. Ook hebben we even gebruikt van de faciliteiten binnen het hotel. Het ontbijt en diner was ook lekker en vers. Ik kan dit zeker aanraden aan meerdere.

Beste mart_innemee,

Bedankt voor het schrijven van een review! We zijn blij om te horen dat je een geweldig verblijf hebt gehad in Hotel Jakarta Amsterdam en dat je hebt kunnen genieten van de faciliteiten in ons hotel.

Bedankt dat je ons aan anderen zou aanraden. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen voor nog een top verblijf!