8 personen bekijken dit hotel
Marloes v

Mega aanrader

Beoordeling van Hotel Jakarta Amsterdam
5,0 van 5 bollen5 weken geleden beoordeeld
Mega aanrader! Mooie kamers, heerlijke wellness, eten is heerlijk.
Prachtig zwembad om baantjes te trekken.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Fijne ontvangst met bubbels.
Je kan fietsen huren en zo de stad verkennen. We komen zeker nog eens terug.
Datum van verblijf: april 2024
Kamertip: Reserveer van te voren bij de wellnes
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 4 weken geleden
Beste Marloes v,

Wat fantastisch om te horen dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad in Hotel Jakarta! We zijn blij dat je genoten hebt van onze mooie kamers, heerlijke wellnessfaciliteiten en het lekkere eten.

We kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor een net zo fantastisch verblijf.

frank@hoteljakarta.nl
Gebruik code WESTCORDFRIEND op onze website voor extra korting en ander voordelen.
1.5 km van Hotel Jakarta Amsterdam
8.9 km van Hotel Jakarta Amsterdam
Gratis parkeren
Meer hotels in Amsterdam bekijken
5 weken geleden beoordeeld

Supervriendelijk personeel !!! Geweldig lekker eten en uitermate vriendelijke bediening. Heel mooi en vooral proper hotel met nette en qua hygiëne prachtige kamers. Gewoon tip top ! Bovendien op 2 tramhaltes van het centraal station verwijderd waardoor je niet middenin de rush van het toerisme zit. Wat wil een mens nog meer :)

Datum van verblijf: april 2024
Frank Tuhusula, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Beste Davy D,

Dank je wel voor je fantastische review! We zijn ontzettend blij om te horen dat je zo'n geweldige ervaring hebt gehad in Hotel Jakarta.

Het is geweldig om te horen dat je ons personeel supervriendelijk vond en ons eten heerlijk, met een uiterst vriendelijke bediening.

We hopen je snel weer te mogen verwelkomen voor nog een tip-top ervaring!

Beoordeeld op 12 april 2024

Echt een prachtig hotel! Hele fijne, warme sfeer. Mooie ruime en schone kamer. En ook een heerlijk verzorgd ontbijt. Heel leuk personeel en ze helpen je goed! Ook hebben ze een mooi zwembad en een bakkerij waar je hele lekkere pastries kunt kopen! En een prachtige binnentuin. Dus zeker een aanrader!

Beste lonnekez0311,

Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je ervaring in Hotel Jakarta zo positief was.

Het is fantastisch om te weten dat ons personeel je goed heeft geholpen. En we zijn blij dat je de faciliteiten zoals het zwembad, de bakkerij en de prachtige binnentuin hebt kunnen waarderen!

Nogmaals bedankt voor je aanbeveling, en we kijken ernaar uit je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!

Beoordeeld op 12 april 2024

Vorige week een fijn verblijf gehad met een hele mooie kamer en een mooi uitzicht! Alles was zeer schoon en zag er goed uit. Ook hebben we even gebruikt van de faciliteiten binnen het hotel. Het ontbijt en diner was ook lekker en vers. Ik kan dit zeker aanraden aan meerdere.

Beste mart_innemee,

Bedankt voor het schrijven van een review! We zijn blij om te horen dat je een geweldig verblijf hebt gehad in Hotel Jakarta Amsterdam en dat je hebt kunnen genieten van de faciliteiten in ons hotel.

Bedankt dat je ons aan anderen zou aanraden. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen voor nog een top verblijf!

Beoordeeld op 7 april 2024

Ik en mijn vriend hebben een fantastisch verblijf gehad in de mooie suite van dit hotel voor ons jubileum. We zijn van alles voorzien, van ontbijt in de kamer tot een goed gevulde mini-bar. Wij voelde ons helemaal verwend en de medewerkers hebben hier zeker aan bijgedragen want wat een fijn personeel werkt hier! Ik kan geen minpunt verzinnen ik geef dit hotel een 10+

Kamertip: Een bezoekje brengen aan de mooie bar is zeker een aanrader.
Datum van verblijf: maart 2024
Frank Tuhusula, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2024

Beste Nicki S,

Wat geweldig om te horen dat jij en je vriend zo'n fantastisch verblijf hebben gehad in onze mooie suite, vooral ter gelegenheid van jullie jubileum! We zijn blij dat jullie je helemaal verwend voelden en dat ons personeel heeft bijgedragen aan jullie geweldige ervaring.

Hartelijk dank voor jullie positieve woorden en het geven van zo'n mooie beoordeling!

We kijken ernaar uit om jullie in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen voor nog meer mooie momenten.

Beoordeeld op 7 april 2024

Eind maart heb ik mijn 40e verjaardag gevierd met een groot feest in de cocktailbar van Hotel Jakarta, Malabar. Wat een fantastische locatie. Gezien de grootte van het feest kwam hier een hoop voorbereiding bij kijken, en het personeel van het hotel heeft hier geweldig bij geholpen. Ze hebben enorm meegedacht in alles en zich maximaal ingezet om ervoor te zorgen dat ik een onvergetelijke verjaardag zou hebben. Wat een service! Na het feest hebben mijn vriend en ik overnacht in het hotel. De kamer zag er super mooi en netjes uit. Ook daar geen gebreken. De volgende ochtend een heerlijk uitgebreid ontbijt. We waren echt positief verrast over alles en ik raad het aan om hier niet alleen te overnachten, maar ook zeker een feest te geven.

Kamertip: Geef een feest in de Malabar.

Beste LVDT_1903,

Bedankt voor je uitgebreide review! Wat geweldig om te horen dat je een fantastisch 40e verjaardagsfeest hebt gehad in onze Malabar. We zijn blij dat je de locatie en de service van ons personeel zo hebt gewaardeerd.

Het doet ons goed om te horen dat je ook van je overnachting hebt genoten en dat alles aan je verwachtingen voldeed.

Bedankt voor je positieve aanbeveling! We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen, of het nu voor een overnachting of voor een ander feestelijk evenement is.