25 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
ZenHotels.com
Hotels.comUS$ 257
PricelineUS$ 308
TravelocityUS$ 257
Beoordeeld op 8 augustus 2022

Tijdens het pride weekend was dit een uitstekende plek om na de feesten tot rust te komen. Het personeel verdiend een dikke pluim. Nederlands sprekend en toont oprechte interesse! In tegenstelling tot andere hotels in Amsterdam, waar je soms het gevoel krijgt alsof je niet meer in Nederland bent.

Datum van verblijf: augustus 2022
Nico Evers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2022

Beste Davys,

Hartelijk dank voor jullie bezoek aan Hotel Jakarta en jullie beoordeling op Tripadvisor! Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf. Ik zal de complimenten doorgeven aan mijn team. Hopelijk zien we jullie weer snel terug!

nico.evers@hoteljakarta.nl
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra korting en ander voordelen.

Beoordeeld op 2 augustus 2022

Geweldig verblijf in het Jakarta Hotel Amsterdam! Complimenten aan het personeel! De kamer met uitzicht was fantastisch, het ontbijt is geweldig met heel veel keuze en ze bieden heerlijke verse producten aan!

Datum van verblijf: juli 2022
Nico Evers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2022

Beste Nick,

Hartelijk dank voor je mooie woorden op Tripadvisor. Ik ben enorm blij om te lezen dat jullie zo hebben genoten van jullie verblijf. Ik zal uw complimenten delen met mijn team.
Ik hoop dat jullie in de toekomst nogmaals onze gast zullen zijn! Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 26 juli 2022

een heerlijk hotel, uitgerust met alle voorzieningen. Mooie kamer, heerlijk bed en douche! Ontbijt was uitgebreid, en het diner was telkens superlekker en betaalbaar! Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2022
Nico Evers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2022

Beste Celsv,

Bedankt dat jullie onze gasten zijn geweest en voor het schrijven van deze review. Ik ben blij om te lezen dat jullie hebben genoten van het hotel en alle voorzieningen. Bedankt voor het aanraden, dit is een groot compliment voor ons! Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 22 juli 2022 via mobiele applicatie

Schitterend hotel, ruime schone, moderne kamers. Leuke skybar en ook leuk restaurant op begane grond. Parkeren onder het hotel. Locatie is top!

Ik heb hier nu meerdere keren geslapen en punt van aandacht blijft het incheckproces. Duurt veel te lang en is geen prettige start van je verblijf.

Beste,

Bedankt voor het schrijven van deze review! Ik ben blij om te lezen dat jullie hebben genoten van de kamers en restaurant. Wij zullen jullie opmerkingen meenemen, dank voor het benoemen! Hopelijk zien we jullie snel nogmaals in Hotel Jakarta!

Beoordeeld op 20 juli 2022 via mobiele applicatie

We logeerden een nacht in het Jakarta hotel in Amsterdam en het was geweldig ! Het hotel heeft vriendelijk personeel . Een fijne kamer met airco en een heerlijk bed. De regendouche is het fijnste ooit en het ontbijt was verrukkelijk en erg uitgebreid.
Alleen maar positieve ervaringen in dit hotel !

Beste Caroline,

Bedankt dat jullie onze gasten zijn geweest en voor het schrijven van deze enthousiaste review. Ik zal de complimenten delen met mijn team, hier mogen zij erg trots op zijn! Hopelijk zien we jullie snel eens terug voor een tweede verblijf bij Hotel Jakarta.