19 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Hotels.comUS$ 238
PricelineUS$ 249
TravelocityUS$ 238
Beoordeeld op 8 juni 2022 via mobiele applicatie

Slechts 1 nachtje verbleven in dit prachtige duurzame hotel. Wat mij betreft verdient dit hotel gewoon 5 sterren, want het de service is veel beter dan menig vijfsterrenhotel. Bij het inchecken kregen we een glas heerlijke prosecco, er werd interesse getoond, en we voelden ons daardoor meteen echt welkom. De locatie van het hotel is ook perfect. Binnen twee haltes met de tram sta je al op Amsterdam Centraal. Het ontbijt is heerlijk en ook een cocktail bij Malabar op de 8ste verdieping is echt een aanrader. Wij komen hier zeker terug!

Kamertip: Late check out was niet mogelijk vanwege drukte, dat was wel jammer. Parkeren kan onder het hotel. €27,50 voor je gehele verblijf.
Datum van verblijf: juni 2022
Nico Evers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2022

Beste firoosje,
Hartelijk dank voor het je prachtige woorden op Tripadvisor. Ik ben erg blij om te lezen dat jullie zo hebben genoten van Hotel Jakarta! Ik zal de complimenten delen met mijn hele team. Fantastisch dat jullie terug gaan komen, dat is het mooiste compliment dat we kunnen krijgen.
nico.evers@hoteljakarta.nl
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra korting en andere voordelen.

Beoordeeld op 1 juni 2022

prachtig hotel, top locatie, vriendelijk personeel, lekker eten, wow-uitzicht vanuit de Malabar. Kortom een topper! Als we ooit nog teruggaan naar Amsterdam zullen we niet twijfelen waar we zullen verblijven.

Datum van verblijf: mei 2022
Nico Evers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2022

Beste gerritvandendooren,
Wow! Wat een prachtige recensie! Het allermooiste is dat jullie weer voor ons kiezen wanneer de reisbestemming Amsterdam is. Dat is het mooiste compliment wat we kunnen krijgen. Hopelijk tot snel.

Beoordeeld op 27 mei 2022 via mobiele applicatie

Prachtig hotel,vriendelijk personeel,kamer is top,ontbijt goed en keuze genoeg.parking aan hotel is makkelijk.mooie attentie voor mijn verjaardag,mochten de laatste dag de auto nog laten staan,wat toch een extra service was.

Datum van verblijf: mei 2022
Nico Evers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2022

Beste Jean D,
Hartelijk dank voor het je mooie woorden op Tripadvisor. Fijn dat jullie hebben genoten van jullie verblijf en van ons verjaardagscadeautje. Hopelijk mogen jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen als onze gasten! Wederkerende gasten zijn het mooiste compliment dat we kunnen krijgen!
nico.evers@hoteljakarta.nl
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra korting en andere voordelen.

Beoordeeld op 30 april 2022 via mobiele applicatie

In april 2022 hebben we overnacht in het Jakarta Hotel te Amsterdam. We werden zeer gastvrij verwelkomt en alles werd perfect in orde gemaakt. Het zwembad is niet groot, maar je kunt er wel lekker ontspannen. De massages bij Welcome Wellness zijn aan te raden. Het diner was goed verzorgd. Heerlijke smaken, voldoende keuze, vriendelijke bediening (met goede wijntips). De kamer is prachtig, voel luxe aan. Het enige nadeel was het uitzicht. We keken vooral uit op gebouwen in plaats van water. Het ontbijt is uitgebreid en, net als het diner, heerlijk. Het personeel in het gehele hotel is enorm gastvriendelijk. We voelden ons helemaal thuis en verwend tijdens ons (korte) verblijf.

Datum van verblijf: april 2022
Nico Evers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2022

Beste Karina,

Bedankt dat jullie onze gasten zijn geweest en voor deze review op Tripadvisor. Ik ben blij om te lezen dat jullie hebben genoten van het zwembad, de massage en jullie diner. Ik wil jullie aanraden tijdens jullie (mogelijk) volgende verblijf een Waterfront Superior Kamer te boeken, hierbij hebben jullie prachtig uitzicht over de kade en het Ij! Ik wil jullie nogmaals danken voor jullie verblijf en hoop jullie in de toekomst nogmaals te mogen begroeten.

Beoordeeld op 18 april 2022 via mobiele applicatie

Het hotel is prachtig, heeft een top locatie en ook echt fijne suites. Dit was onze tweede keer bij hotel Jakarta. Na de eerste keer besloten wij ons huwelijksnacht ook te regelen bij Hotel Jakarta.

Helaas werd er zelfs na flaggen vooraf dat wij daar net getrouwd aan zouden komen, gereageerd dat zij hier niets extra’s voor doen. Ook stuurden ze een menu mee met extra’s die we dan konden kiezen om (nog) meer te betalen. Bij aankomst na het huwelijk was er dus ook niets gedaan, best teleurstellend.

Een ander puntje van aandacht is de schoonmaak. Ze maken in basis goed schoon, maar ze laten alles wat men heeft besteld de avond ervoor qua roomservice, een dag in de gangen staan. Heel onverzorgd.

Verder vinden wij dat het ontbijt echt beter kan voor de kwaliteit van het hotel en hetgeen zij wensen uit te stralen.

Al met al wederom een fijn verblijf, we hebben van Amsterdam genoten na ons huwelijk. Echter, heel snel terugkomen doen we niet meer.

Kamertip: Kies een ander hotel als je net bent getrouwd en dit daar wil vieren. :)
Datum van verblijf: april 2022
Nico Evers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2022

Beste Carola,

Bedankt dat jullie voor de tweede keer onze gasten zijn geweest en voor het plaatsen van deze review. Wat jammer om te lezen dat jullie verblijf niet helemaal naar wens is geweest. Hiervoor bied ik mijn oprechte excuses aan! Ik zal jullie opmerkingen delen met mijn hele team, zodat dit niet nogmaals kan gebeuren. Ik zou graag willen bewijzen dat jullie mindere ervaring een incident is geweest en hoop jullie in de toekomst nogmaals te mogen begroeten.