6 personen bekijken dit hotel
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Etrip
PricelineUS$ 210
Hotels.comUS$ 198
Trip.comUS$ 340
Beoordeeld op 29 november 2021 via mobiele applicatie

Een prachtig architectonisch gebouw, gelegen op de Javakade en omringd door water aan beide zijden. Het is duurzaam gebouwd, veel bamboe in moderne uitvoering. De kamers zijn modern , luxe en met een geweldig uitzicht, zeker als je hoger zit. De jungle binnentuin is een plaatje, prachtig restaurant, heerlijke Indonesische gerechten. Er is een bakkerij met luxe gebakjes. Al het personeel is super vriendelijk . Kortom een topper, beste hotel van Nederland!

Kamertip: Neem een Lopen naar de Tropen arrangement! Parkeren inbegrepen
Datum van verblijf: november 2021
Nico Evers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2021

Beste Juupie,

Bedankt dat jullie onze gasten zijn geweest. Wauw! Wat een geweldige review. Ik ben blij om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf. Dat jullie ons het beste hotel van Nederland noemen, is natuurlijk het beste compliment dat wij kunnen krijgen!
Hopelijk zien we jullie snel eens terug!

Beoordeeld op 28 november 2021

Door mijn man, Thom Lauppe, ben ik meegenomen naar dit prachtige hotel aan het IJ in Amsterdam. Heel gastvrij werden we met een glaasje ontvangen. Op de luxe kamer stond ook het een en ander op ons te wachten. Alles klopte tot in de puntjes. Vanwege de Corona omstandigheden zijn we vroeg gaan dineren. Een gezellige ober heeft ons een kleine 3 uur van van alles voorzien. Het eten, een proeverij van Indonesische gerechten, smaakte perfect en was ruim voldoende. De geadviseerde wijn, Blanc de Noir, combineerde heel erg goed bij de verschillende gerechten. En de Sweet Sensation maakte het helemaal af. Na een rustige nacht op het geweldige bed, heeft ook het ontbijt volledig aan onze verwachtingen voldaan. Een lang verhaal om te vertellen dat wij zeer tevreden zijn over ons verblijf en dit in een normalere tijd zeker nog een keer gaan overdoen.

Datum van verblijf: november 2021
Nico Evers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 november 2021

Beste WLauppe,

Bedankt dat jullie onze gasten zijn geweest. Ik ben blij om te lezen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad en hebben genoten van de gastvrijheid. Ik zal de complimenten delen met mijn team, ik weet zeker dat zij net zo trots zullen zijn als ik! Hopelijk tot snel!

Beoordeeld op 26 november 2021

We hebben heel erg genoten van ons verblijf in het hotel. Het was een prachtige kamer, magnifieke binnenplaats en receptie, vriendelijk personeel en een uitgebreid ontbijt buffet. Kortom: niets op aan te merken!

Beste JolienParmentier,

Bedankt voor je review op Tripadvisor. Geweldig dat jullie hebben genoten van jullie verblijf! Ik ben blij om te lezen dat jullie hebben genoten van de kamer, de binnentuin en onze service. Hopelijk zien we jullie snel eens terug!

Beoordeeld op 23 november 2021

Top hotel met mooie schone kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij hadden arrangement lopen naar de tropen met een Tafel Jakarta in het Café Jakarta met een proeverij van Indonesische gerechten. Zeer geslaagde dagen.

Datum van verblijf: november 2021
Nico Evers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2021

Beste joy913EP,

Bedankt voor voor je review op Tripadvisor. Ik ben blij om te lezen dat jullie hebben genoten van de kamers en de service tijdens jullie verblijf!

Hopelijk zien we jullie nog eens terug voor een tweede verblijf bij ons in het hotel.

Beoordeeld op 22 november 2021

Vriendelijk personeel, mooie en schone kamer. Wij hebben genoten en lekker gegeten en een lekkere cocktail gedronken in de cocktailbar. Hier gaan wij zeker nog een keer terug komen. Volgende keer wanneer wij dit doen maken wij ook gebruik van de sauna en zwembad..

Kamertip: Hoe hoger jouw kamer is hoe beter de uitzicht..
Datum van verblijf: november 2021
Nico Evers, General Manager van Hotel Jakarta Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 november 2021

Beste Ransley-47,

Bedankt voor je review op Tripadvisor. Ik ben blij om te lezen dat jullie hebben genoten van jullie verblijf, het eten en de cocktails in de Malabar! Wat geweldig dat jullie nog eens terug willen komen, dit is het grootste compliment wat wij kunnen krijgen.

Hopelijk tot snel!