1 mei 2018 beoordeeld

Geweldig! Prachtige kamer, lekkere bed, uitgebreide ontbijt, mooie wellness en gezellige skybar met verrukelijke cocktails! Locatie was ook perfect! Maar vooral de service, wij hebben ons als echte gasten gevoeld!

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een tophotel. Prima locatie, tramhalte voor de deur zodat je zo in het centrum zit. Mooie kamers, groot bed en mooie badkamer. Leuke bar op de bovenste etage. Restaurant ook boven verwachting. Top hotel voor een weekend Amsterdam

Verbleef: april 2018, reisde met een partner
17 april 2018 beoordeeld

De kamer was zeer netjes en higiënisch. Het uitzicht op de binnenplaats was prachtig en het zwembad was lekker warm.

De skyybar is zeer aangenaam, alleen stond de muziek wat hard waardoor je elkaar slecht kon verstaan.

Het personeel is zeer vriendelijk en overal is het een uitstekende ervaring geweest.

Kamertip: wij zaten op de vijfde verdieping en het was daar erg rustig met mooi uitzicht op de binnenplaats
17 april 2018 beoordeeld

Ik heb in het weekend van 14 op 15 april in het hotel geslapen. De 5 sterren zijn meer dan verdiend. Vanaf het moment dat wij binnen kwamen tot het moment dat wij weggingen zijn wij behandeld als echte gasten. Prachtige kamer, chille wellness en tot slot een drankje in de Skybar. Ik zou hier zeker terugkomen!

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een uitstekende lokatie. Centrum is lopend goed te doen. Hotel zeer netjes. Ontvangst was goed, personeel vriendelijk. Kamer prima.
Niets aan te merken.
Zou bij een volgende keer jullie hotel weer boeken. De bar op de 10e verdieping was in het donker erg mooi, de skyline van Amsterdam, super leuk om eens te zien.

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden