WestCord Fashion Hotel Amsterdam
  • Zwembad
  • Restaurant
Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 150 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
CrownePlaza.com
  • Restaurant
Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Mercure Hotel Amsterdam City(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 157 per nacht.

XO Hotels Park West(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
NH Hotels
27 februari 2018 beoordeeld

Zeer frequente tramverbinding op 15 minuutjes lopen richting historisch centrum. Nette kamers, zeer uitgebreid ontbijt, vriendelijk onthaal. We kregen een gratis cocktail aangeboden wegens verjaardag :-) in de sky-bar.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben een aantal keren naar volle tevredenheid in dit hotel gelogeerd. Daarom deze keer ook dit hotel geboekt. Bij aankomst, okay om 2300 uur, schreeuwende gasten in de hal. De lift was viezig, vloerbedekking in de gangen ook. De afzuiger in de kamer maakte veel herrie, de minibar was leeg. Bij het ontbijt werden de tafels nauwelijks afgeruimd, je zat dus hele tijd tegen vieze ontbijtboel aan te kijken. Voor al deze genoemde dingen is dit hotel te duur.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
20 februari 2018 beoordeeld

Onze kamer was uitstekend in orde! We hadden veel plaats in onze 2-persoonskamer. De Skyybar was ook super gezellig. Het ontbijt was geweldig, je had uit alles keuze, voor elk wat wils. Personeel was ook vriendelijk.

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
14 februari 2018 beoordeeld

we hadden een 3-persoonskamer geboekt omdat er in de folder stond dat het een 2-persoonsbed en een 1-persoonsbed was, bij het aankomen bleek de zetel het 1-persoonsbed te zijn waar een laken en kussen op lag, op een zetel kan ik jammer genoeg overal slapen daar hoef ik geen 4* hotel voor te boeken, schitterend hotel maar de 2 dagen waren toch een beertje op zeep daardoor

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
6 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

3 dagen ervoor bij het hotel zelf geboekt. Heel netjes geholpen en veel voordelen; zoals gratis gebruik Spa, minder parkeerkosten en eerder inchecken later uitchecken. Bij aankomst stond het babybedje al klaar. Ook lekker in het hotel gegeten en s ochtends ontbeten! Super. Met de tram naar centrum Amsterdam is in 10 minuten zonder overstappen. Heerlijk!!

Ik ben zeer tevreden!

Verbleef: februari 2018, reisde met familie