Beoordeeld op 14 februari 2018

we hadden een 3-persoonskamer geboekt omdat er in de folder stond dat het een 2-persoonsbed en een 1-persoonsbed was, bij het aankomen bleek de zetel het 1-persoonsbed te zijn waar een laken en kussen op lag, op een zetel kan ik jammer genoeg overal slapen daar hoef ik geen 4* hotel voor te boeken, schitterend hotel maar de 2 dagen waren toch een beertje op zeep daardoor

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 6 februari 2018 via mobiele applicatie

3 dagen ervoor bij het hotel zelf geboekt. Heel netjes geholpen en veel voordelen; zoals gratis gebruik Spa, minder parkeerkosten en eerder inchecken later uitchecken. Bij aankomst stond het babybedje al klaar. Ook lekker in het hotel gegeten en s ochtends ontbeten! Super. Met de tram naar centrum Amsterdam is in 10 minuten zonder overstappen. Heerlijk!!

Ik ben zeer tevreden!

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 5 februari 2018

ik kom altijd graag bij het Fashion hotel vanwege de klantvriendelijkheid, de luxe kamer en het heerlijke bed. Vanuit het hotel kan je zo de stad in of het Vondelpark in wandelen. Er is een goede verbinding met openbaar vervoer.

• Verbleef: januari 2018, reisde alleen
Beoordeeld op 30 januari 2018

Het Westcord Fashion Hotel ligt prima ten opzichte van het centrum van Amsterdam en het is wel echt buiten het centrum. De kamers en het hotel zijn mooi qua inrichting en verzorging. De kamers zijn ruim, schoon en voorzien van alle gemakken. Dus dat zit wel goed.
Wat ik tegen vond vallen waren de lunches die ik er gehad heb. Weinig verrrassend en qua niveau niet passend bij de rest van het hotel. Mijn collega's dachten er ook zo over gezien dat er relatief weinig werd gegeten en dan had niet met goede voornemens te maken.

Daarom als totaal beoordeling gemiddeld.

Kamertip: zorg ervoor dat je uitzicht hebt op de stad
  • Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 januari 2018 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel , met mooie ruime kamers.en ontbijt was lekker gevarieerd .skybar een mooie gelegenheid mode dag af te sluiten met een drankje en hapje .helaas geen tramhalte voor de deur 300mtr lopen

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 januari 2018

Beste Peter D,
Dank voor uw verblijf bij ons en voor uw review. Geweldig om te lezen dat u zo genoten heeft van onze kamers, het ontbijt en onze Skyybar! Hopelijk komt u terug bij mooier weer, op de fiets is Amsterdam de mooiste stad!
Kindest regards,
WestCord Fashion Hotel
Frank Tuhusula
Assistent General Manager
frank.tuhusula@westcordhotels.nl
Please use code friend5 on our website to receive an extra discount.