“Heel goed hotel voor normale prijzen”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
WestCord Fashion Hotel Amsterdam
Beoordeeld als nr. 36 van 373 hotels in Amsterdam
Eco-leadersNiveau Zilver
26 augustus 2017 beoordeeld

Dit hotel is gewoon GOED fijne, grote kamers, fijne bedden en een heerlijke douche. Precies wat je nodig hebt. De mensen van de receptie konden mijn inziens de zaken meer professioneel handelen. Tegen elkaar zeggen: " ik heb geen tijd voor dit telefoontje" is niet professioneel als je het als klant door één van hen wordt geholpen. Maar de kamers en het ontbijt maken het meer dan goed. Ik kom zeker terug.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde alleen
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017

Geachte Janko66,
Ik wil u hartelijk danken voor het plaatsen van uw ervaring op Tripadvisor. Ik ben blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Uw opmerking over de professionaliteit van mij team zullen wij zeker ter harte nemen. Ik hoop dat we de kans krijgen om u nogmaals te mogen begroeten als onze gast.
Vriendelijke groet,
Nico Evers
General Manager
nico.evers@westcordhotels.nl
Gebruik code friend5 op onze website voor extra korting en andere voordelen.

1 augustus 2017 beoordeeld

We verbleven hier 4 nachten en waren supertevreden. Héél vriendelijke bediening overal in het hotel - deskundige uitleg aan de receptie - uitgebreid ontbijt - leuke skybar en benedenbar - grote verzorgde kamers met alle comfort - eigen afgesloten parking - kortom ik kan hier niets slechts over verzinnen. De prijs valt ook mee. Tram op korte wandelafstand en de tramtickets kan je aan de balie van het hotel kopen.
Goede eigen restaurant.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2017

Beste rdj29,
Dank voor uw prachtige woorden en veel dank voor uw verblijf! Het is super om te horen dat u zo genoten heeft, en niet alleen van ons hotel maar ook van het restaurant! Uw complimenten zijn zeer gewaardeerd en hopelijk kunnen we u snel weer verwelkomen in ons hotel!
Kindest Regards,

30 juli 2017 beoordeeld

Prima hotel. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Goede ligging (t.o.v. openbaar vervoer) om Amsterdam te verkennen. Eerste dag een lunch genomen: zeer lekker. Aangename lobby-bar. Minpuntje: zwakke haardroger.

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Beste Dirk S,
Dank voor uw mooie woorden en voor uw verblijf! Super om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad! Het is ook super om te horen dat u naast ons hotel ook gebruik heft gemaakt van onze bar! We zij zullen zeker naar de haardrogers kijken en hopelijk tot snel!

2 juli 2017 beoordeeld

Prima, schoon en fris hotel met ruime kamers en goed sanitair. Het ontbijt was goed en er was een ruime selectie en mooi opgesteld. De avond nog even een drankje gedronken in de mooie en gezellige hotelbar. Een aanrader.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde voor zaken
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

Beste vijfhoek,
Dank voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaring. Super mom te lezen dat u zo van uw verblijf genoten heft, zeker ook in ons ontbijt en de bar! Hopelijk zien we u snel terug!
frank.tuhusula@westcordhotels.nl
Please use code friend5 on our website to receive an extra discount and other benefits.

23 juni 2017 beoordeeld

Toen we aan de receptie incheckten werd het al meteen duidelijk dat we een prettig weekend tegemoet gingen. Supervriendelijk, steeds de glimlach en zeker de tijd nemend om ons alles goed uit te leggen naar kamers en uitstappen en tramgebruik toe. De kamers waren ook heel netjes en mooi! dus ja, zeker voor herhaling vatbaar!!

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden
7 juni 2017 beoordeeld

het Hotel was zo als we verwacht hadden.
plus punt ( na dat ik mijn ervaring aan de receptie had medegedeeld dat ik op de tram
in aanraking was gekomen met een zakkenroller) kwam iemand van het Hotel ons een
attentie brengen op de kamer.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Beste omerderudder,
Dank voor uw mooie woorden and voor de maximale score! Wij waren erg blij dat we wat voor u konden doen na uw vervelende ervaring en het doet mij goed dat u dit kunt waarderen! Hopelijk zien wij u snel terug!

3 juni 2017 beoordeeld

Ik kom nu reeds zoveel jaren naar dit hotel en het blijft steeds genieten van de bovenste plank!!!
De kamers zijn ruim, de bedden slapen heerlijk en het personeel is fantastisch! Na een dag hard werken is de wellness een aangename ontspanning met ook fantastische behandelingen.
Zowel het eten in de bar als in het restaurant als bij de roomservice zijn heerlijk en de kaart varieert regelmatig.
Dit alles en het warme onthaal maakt dat ik blijf terugkomen!

Kamertip: de verdieping waar de skybar zich bevindt en de verdieping eronder kunnen soms wat gehorig zijn als ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde voor zaken
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2017

Beste Tinneke_12,
Dank voor uw geweldige woorden en dank u voor het al jaren verblijven in ons hotel! Het blijft een enorm plezier om te lezen hoe onze vaste gasten zich vermaken en thuis voelen in ons hotel! Hopelijk kunnen we u nog lang blijven verwelkomen en als u speciale wensen heeft horen wij dit graag!
Met vriendelijk groet,
Assistent General Manager
Frank.tuhusula@westcordhotels.nl

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
op 0,7 km afstand
908 beoordelingen
op 1,5 km afstand
Corendon Vitality Hotel Amsterdam
Prijzen weergeven

In WestCord Fashion Hotel Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over WestCord Fashion Hotel Amsterdam

Adres: Hendrikje Stoffelsstraat 1 | Navigatieadres: Nachtwachtlaan 11, 1058 GC Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 9 spahotel in Amsterdam
Nr. 10 familiehotel in Amsterdam
Nr. 14 eco-hotel in Amsterdam
Nr. 17 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 20 voordelig hotel in Amsterdam
Nr. 21 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 31 luxe hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 69 - € 231 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — WestCord Fashion Hotel Amsterdam 4*
Aantal kamers: 260
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Fashion Hotel Amsterdam (4-sterren) ligt tegenover het World Fashion Centre, binnen de ring A10. Het Leidseplein is in 10 minuten per tram bereikbaar. Schiphol en Amsterdam RAI zijn op 10 auto-minuten. Het Vondelpark is op slechts 5 minuten lopen. Dit design-hotel biedt u service en comfort in een stylish jasje! Alle kamers en openbare ruimtes hebben gratis WIFI internet. Bezoek Fashion's Restaurant & Bar -met aangrenzend terras- en drink een cocktail in de trendy SKYY Bar: dé trendy hotspot van Amsterdam, op de 10e verdieping met een fantastisch uitzicht. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Booking.com, Thomas Cook International AG, Hotels.com, Expedia, 5viajes2012 S.L. en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij WestCord Fashion Hotel Amsterdam met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Golden Tulip Amsterdam

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?