1 augustus 2017 beoordeeld

We verbleven hier 4 nachten en waren supertevreden. Héél vriendelijke bediening overal in het hotel - deskundige uitleg aan de receptie - uitgebreid ontbijt - leuke skybar en benedenbar - grote verzorgde kamers met alle comfort - eigen afgesloten parking - kortom ik kan hier niets slechts over verzinnen. De prijs valt ook mee. Tram op korte wandelafstand en de tramtickets kan je aan de balie van het hotel kopen.
Goede eigen restaurant.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 augustus 2017

Beste rdj29,
Dank voor uw prachtige woorden en veel dank voor uw verblijf! Het is super om te horen dat u zo genoten heeft, en niet alleen van ons hotel maar ook van het restaurant! Uw complimenten zijn zeer gewaardeerd en hopelijk kunnen we u snel weer verwelkomen in ons hotel!
Kindest Regards,

30 juli 2017 beoordeeld

Prima hotel. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Goede ligging (t.o.v. openbaar vervoer) om Amsterdam te verkennen. Eerste dag een lunch genomen: zeer lekker. Aangename lobby-bar. Minpuntje: zwakke haardroger.

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 juli 2017

Beste Dirk S,
Dank voor uw mooie woorden en voor uw verblijf! Super om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad! Het is ook super om te horen dat u naast ons hotel ook gebruik heft gemaakt van onze bar! We zij zullen zeker naar de haardrogers kijken en hopelijk tot snel!

2 juli 2017 beoordeeld

Prima, schoon en fris hotel met ruime kamers en goed sanitair. Het ontbijt was goed en er was een ruime selectie en mooi opgesteld. De avond nog even een drankje gedronken in de mooie en gezellige hotelbar. Een aanrader.

• Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

Beste vijfhoek,
Dank voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaring. Super mom te lezen dat u zo van uw verblijf genoten heft, zeker ook in ons ontbijt en de bar! Hopelijk zien we u snel terug!
frank.tuhusula@westcordhotels.nl
Please use code friend5 on our website to receive an extra discount and other benefits.

23 juni 2017 beoordeeld

Toen we aan de receptie incheckten werd het al meteen duidelijk dat we een prettig weekend tegemoet gingen. Supervriendelijk, steeds de glimlach en zeker de tijd nemend om ons alles goed uit te leggen naar kamers en uitstappen en tramgebruik toe. De kamers waren ook heel netjes en mooi! dus ja, zeker voor herhaling vatbaar!!

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
7 juni 2017 beoordeeld

het Hotel was zo als we verwacht hadden.
plus punt ( na dat ik mijn ervaring aan de receptie had medegedeeld dat ik op de tram
in aanraking was gekomen met een zakkenroller) kwam iemand van het Hotel ons een
attentie brengen op de kamer.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Beste omerderudder,
Dank voor uw mooie woorden and voor de maximale score! Wij waren erg blij dat we wat voor u konden doen na uw vervelende ervaring en het doet mij goed dat u dit kunt waarderen! Hopelijk zien wij u snel terug!