HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 114 per nacht.

Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Boek nu, betaal bij aankomst
Hampton
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 138 per nacht.

Besparingsmelding! 47% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 47% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 125 per nacht.

Lloyd Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 27% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 27% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 98 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 34% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 34% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 129 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 44% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 44% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 198 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 122 per nacht.

Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 291 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
2 juli 2017 beoordeeld

Prima, schoon en fris hotel met ruime kamers en goed sanitair. Het ontbijt was goed en er was een ruime selectie en mooi opgesteld. De avond nog even een drankje gedronken in de mooie en gezellige hotelbar. Een aanrader.

• Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

Beste vijfhoek,
Dank voor uw verblijf en voor het delen van uw ervaring. Super mom te lezen dat u zo van uw verblijf genoten heft, zeker ook in ons ontbijt en de bar! Hopelijk zien we u snel terug!
Assistant General Manager
frank.tuhusula@westcordhotels.nl
Please use code friend5 on our website to receive an extra discount and other benefits.

23 juni 2017 beoordeeld

Toen we aan de receptie incheckten werd het al meteen duidelijk dat we een prettig weekend tegemoet gingen. Supervriendelijk, steeds de glimlach en zeker de tijd nemend om ons alles goed uit te leggen naar kamers en uitstappen en tramgebruik toe. De kamers waren ook heel netjes en mooi! dus ja, zeker voor herhaling vatbaar!!

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
7 juni 2017 beoordeeld

het Hotel was zo als we verwacht hadden.
plus punt ( na dat ik mijn ervaring aan de receptie had medegedeeld dat ik op de tram
in aanraking was gekomen met een zakkenroller) kwam iemand van het Hotel ons een
attentie brengen op de kamer.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Beste omerderudder,
Dank voor uw mooie woorden and voor de maximale score! Wij waren erg blij dat we wat voor u konden doen na uw vervelende ervaring en het doet mij goed dat u dit kunt waarderen! Hopelijk zien wij u snel terug!
Assistant General Manager
frank.tuhusula@westcordhotels.nl

3 juni 2017 beoordeeld

Ik kom nu reeds zoveel jaren naar dit hotel en het blijft steeds genieten van de bovenste plank!!!
De kamers zijn ruim, de bedden slapen heerlijk en het personeel is fantastisch! Na een dag hard werken is de wellness een aangename ontspanning met ook fantastische behandelingen.
Zowel het eten in de bar als in het restaurant als bij de roomservice zijn heerlijk en de kaart varieert regelmatig.
Dit alles en het warme onthaal maakt dat ik blijf terugkomen!

Kamertip: de verdieping waar de skybar zich bevindt en de verdieping eronder kunnen soms wat gehorig zijn als er een feestje is.
  • Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2017

Beste Tinneke_12,
Dank voor uw geweldige woorden en dank u voor het al jaren verblijven in ons hotel! Het blijft een enorm plezier om te lezen hoe onze vaste gasten zich vermaken en thuis voelen in ons hotel! Hopelijk kunnen we u nog lang blijven verwelkomen en als u speciale wensen heeft horen wij dit graag!
Met vriendelijk groet,
Assistent General Manager
Frank.tuhusula@westcordhotels.nl

10 april 2017 beoordeeld

Op een bereisbare locatie met goede parkeerfaciliteiten de mogelijkheid om de stad te verkennen te voet, per fiets (verhuurmogelijkheid) of openbaar vervoer. Goede faciliteiten in het hotel, van zwembad en sauna tot restaurant en bar.

• Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2017

Beste Arend S,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden op Tripadvisor. Ik ben erg blij om te lezen dat wij uw verwachtingen hebben overtroffen! Ik hoop u in de toekomst nogmaals te mogen ontmoeten als onze gasten. Wederkerende gasten zijn het mooiste compliment dat we kunnen krijgen. Hopelijk tot snel!
Vriendelijke groet,
Nico Evers
General Manager
nico.evers@westcordhotels.nl
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra voordelen.