7 juni 2017 beoordeeld

het Hotel was zo als we verwacht hadden.
plus punt ( na dat ik mijn ervaring aan de receptie had medegedeeld dat ik op de tram
in aanraking was gekomen met een zakkenroller) kwam iemand van het Hotel ons een
attentie brengen op de kamer.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Beste omerderudder,
Dank voor uw mooie woorden and voor de maximale score! Wij waren erg blij dat we wat voor u konden doen na uw vervelende ervaring en het doet mij goed dat u dit kunt waarderen! Hopelijk zien wij u snel terug!
Frank Tuhusula
Assistant General Manager
frank.tuhusula@westcordhotels.nl
Please use code friend5 on our website to receive an extra discount and other benefits.

3 juni 2017 beoordeeld

Ik kom nu reeds zoveel jaren naar dit hotel en het blijft steeds genieten van de bovenste plank!!!
De kamers zijn ruim, de bedden slapen heerlijk en het personeel is fantastisch! Na een dag hard werken is de wellness een aangename ontspanning met ook fantastische behandelingen.
Zowel het eten in de bar als in het restaurant als bij de roomservice zijn heerlijk en de kaart varieert regelmatig.
Dit alles en het warme onthaal maakt dat ik blijf terugkomen!

Kamertip: de verdieping waar de skybar zich bevindt en de verdieping eronder kunnen soms wat gehorig zijn als er een feestje is.
  • Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2017

Beste Tinneke_12,
Dank voor uw geweldige woorden en dank u voor het al jaren verblijven in ons hotel! Het blijft een enorm plezier om te lezen hoe onze vaste gasten zich vermaken en thuis voelen in ons hotel! Hopelijk kunnen we u nog lang blijven verwelkomen en als u speciale wensen heeft horen wij dit graag!
Met vriendelijk groet,
Frank Tuhusula
Assistent General Manager
Frank.tuhusula@westcordhotels.nl

10 april 2017 beoordeeld

Op een bereisbare locatie met goede parkeerfaciliteiten de mogelijkheid om de stad te verkennen te voet, per fiets (verhuurmogelijkheid) of openbaar vervoer. Goede faciliteiten in het hotel, van zwembad en sauna tot restaurant en bar.

• Verbleef: april 2017, reisde voor zaken
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2017

Beste Arend S,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden op Tripadvisor. Ik ben erg blij om te lezen dat wij uw verwachtingen hebben overtroffen! Ik hoop u in de toekomst nogmaals te mogen ontmoeten als onze gasten. Wederkerende gasten zijn het mooiste compliment dat we kunnen krijgen. Hopelijk tot snel!
Vriendelijke groet,
Nico Evers
General Manager
nico.evers@westcordhotels.nl
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra voordelen.

4 april 2017 beoordeeld

Uitgebreid ontbijt , vriendelijk personeel en comfortabele kamers. Eén minpunt, bij aankomst bleek de afvoer van onze lavabo stuk, hebben dit gemeld aan de receptie maar was na twee dagen nog niet hersteld. Jammer !!

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2017

Beste Marc E,
Hartelijk dank voor uw beoordeling op Tripadvisor. Ik ben blij om te lezen dat uw verblijf goed is bevallen! Het spijt me dat we de verstopping niet tijdens uw verblijf hebben opgelost. Mijn oprechte excuses daarvoor. Ik hoop dat wij u in de toekomst nogmaals mogen begroeten als onze gast!
Vriendelijke groet,
Nico Evers
General Manager
nico.evers@westcordhotels.nl
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra korting rn andere voordelen.

16 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn erg te spreken over de gastvrijheid en vriendelijkheid van de medewerkers van dit hotel!!! We waren te laat voor het ontbijt en heel vriendelijk werd er toch een kop koffie met een croissant aangeboden. Mooi hotel met prima horeca.

Verbleef: maart 2017, reisde met een partner