“voor herhaling vatbaar”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
WestCord Fashion Hotel Amsterdam
Beoordeeld als nr. 34 van 372 hotels in Amsterdam
Eco-leadersNiveau Zilver
23 juni 2017 beoordeeld

Toen we aan de receptie incheckten werd het al meteen duidelijk dat we een prettig weekend tegemoet gingen. Supervriendelijk, steeds de glimlach en zeker de tijd nemend om ons alles goed uit te leggen naar kamers en uitstappen en tramgebruik toe. De kamers waren ook heel netjes en mooi! dus ja, zeker voor herhaling vatbaar!!

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling

7 juni 2017 beoordeeld

het Hotel was zo als we verwacht hadden.
plus punt ( na dat ik mijn ervaring aan de receptie had medegedeeld dat ik op de tram
in aanraking was gekomen met een zakkenroller) kwam iemand van het Hotel ons een
attentie brengen op de kamer.

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2017

Beste omerderudder,
Dank voor uw mooie woorden and voor de maximale score! Wij waren erg blij dat we wat voor u konden doen na uw vervelende ervaring en het doet mij goed dat u dit kunt waarderen! Hopelijk zien wij u snel terug!
Frank Tuhusula
Assistant General Manager
frank.tuhusula@westcordhotels.nl
Please use code friend5 on our website to receive an extra discount and other benefits.

3 juni 2017 beoordeeld

Ik kom nu reeds zoveel jaren naar dit hotel en het blijft steeds genieten van de bovenste plank!!!
De kamers zijn ruim, de bedden slapen heerlijk en het personeel is fantastisch! Na een dag hard werken is de wellness een aangename ontspanning met ook fantastische behandelingen.
Zowel het eten in de bar als in het restaurant als bij de roomservice zijn heerlijk en de kaart varieert regelmatig.
Dit alles en het warme onthaal maakt dat ik blijf terugkomen!

Kamertip: de verdieping waar de skybar zich bevindt en de verdieping eronder kunnen soms wat gehorig zijn als ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde voor zaken
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2017

Beste Tinneke_12,
Dank voor uw geweldige woorden en dank u voor het al jaren verblijven in ons hotel! Het blijft een enorm plezier om te lezen hoe onze vaste gasten zich vermaken en thuis voelen in ons hotel! Hopelijk kunnen we u nog lang blijven verwelkomen en als u speciale wensen heeft horen wij dit graag!
Met vriendelijk groet,
Frank Tuhusula
Assistent General Manager
Frank.tuhusula@westcordhotels.nl

10 april 2017 beoordeeld

Op een bereisbare locatie met goede parkeerfaciliteiten de mogelijkheid om de stad te verkennen te voet, per fiets (verhuurmogelijkheid) of openbaar vervoer. Goede faciliteiten in het hotel, van zwembad en sauna tot restaurant en bar.

• Verbleef: April, 2017, reisde voor zaken
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 april 2017

Beste Arend S,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden op Tripadvisor. Ik ben erg blij om te lezen dat wij uw verwachtingen hebben overtroffen! Ik hoop u in de toekomst nogmaals te mogen ontmoeten als onze gasten. Wederkerende gasten zijn het mooiste compliment dat we kunnen krijgen. Hopelijk tot snel!
nico.evers@westcordhotels.nl
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra voordelen.

4 april 2017 beoordeeld

Uitgebreid ontbijt , vriendelijk personeel en comfortabele kamers. Eén minpunt, bij aankomst bleek de afvoer van onze lavabo stuk, hebben dit gemeld aan de receptie maar was na twee dagen nog niet hersteld. Jammer !!

• Verbleef: April, 2017, reisde met vrienden
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2017

Beste Marc E,
Hartelijk dank voor uw beoordeling op Tripadvisor. Ik ben blij om te lezen dat uw verblijf goed is bevallen! Het spijt me dat we de verstopping niet tijdens uw verblijf hebben opgelost. Mijn oprechte excuses daarvoor. Ik hoop dat wij u in de toekomst nogmaals mogen begroeten als onze gast!
nico.evers@westcordhotels.nl
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra korting rn andere voordelen.

16 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn erg te spreken over de gastvrijheid en vriendelijkheid van de medewerkers van dit hotel!!! We waren te laat voor het ontbijt en heel vriendelijk werd er toch een kop koffie met een croissant aangeboden. Mooi hotel met prima horeca.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
7 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was al zo vaak nieuwsgierig naar dit hotel. En t heeft alle verwachtingen waargemaakt! Een fijne ruime 2 persoonskamer met een heerlijk bed en een mooie badkamer. Ik dacht met ligbad gereserveerd te hebben maar bleek abuis. Dit was alsnog mogelijk en we werden verplaatst van kamer. Wat een rust. Geen gebruik gemaakt van het ontbijt.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met vrienden
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 maart 2017

Beste Marc K,
Hartelijk dank voor uw beoordeling op Tripadvisor. Ik ben blij om te lezen dat wij uw verwachtingen hebben waar kunnen maken! Ik zal uw ervaringen delen met mijn hele team. Ik hoop dat wij u in de toekomst nogmaals mogen begroeten als onze gast en adviseer u om gebruik te maken van ons ontbijt. Een geweldig begin van de dag!
nico.evers@westcordhotels.nl
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra korting en andere voordelen.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
op 0.7 km afstand
Hotel De Hallen
nr. 30 van 372 in Amsterdam
882 beoordelingen
Prijzen weergeven

In WestCord Fashion Hotel Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over WestCord Fashion Hotel Amsterdam

Adres: Hendrikje Stoffelsstraat 1 | Navigatieadres: Nachtwachtlaan 11, 1058 GC Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 9 spahotel in Amsterdam
Nr. 14 eco-hotel in Amsterdam
Nr. 17 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 21 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 23 familiehotel in Amsterdam
Nr. 28 voordelig hotel in Amsterdam
Nr. 29 luxe hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 91 - € 229 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — WestCord Fashion Hotel Amsterdam 4*
Aantal kamers: 260
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Fashion Hotel Amsterdam (4-sterren) ligt tegenover het World Fashion Centre, binnen de ring A10. Het Leidseplein is in 10 minuten per tram bereikbaar. Schiphol en Amsterdam RAI zijn op 10 auto-minuten. Het Vondelpark is op slechts 5 minuten lopen. Dit design-hotel biedt u service en comfort in een stylish jasje! Alle kamers en openbare ruimtes hebben gratis WIFI internet. Bezoek Fashion's Restaurant & Bar -met aangrenzend terras- en drink een cocktail in de trendy SKYY Bar: dé trendy hotspot van Amsterdam, op de 10e verdieping met een fantastisch uitzicht. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Hotels.com, Weekend Desk, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij WestCord Fashion Hotel Amsterdam met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Golden Tulip Amsterdam

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?