“Beste Hotel in Amsterdam!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
WestCord Fashion Hotel Amsterdam
Beoordeeld als nr. 36 van 373 hotels in Amsterdam
Eco-leadersNiveau Zilver
23 februari 2017 beoordeeld

Echt een topper! Mooie, schone kamers, heerlijk zwembad, goed ontbijt en diner en vriendelijke bediening. Met stip een van de beste hotels van Amsterdam als je prijs/kwaliteit neemt. Locatie is aan het eind van het Vondelpark. Tramhalte op 300 m en met 15 min in het centrum. Prima te doen allemaal

Kamertip: Niet op de bovenste verdieping, naast de SKY-Bar
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 februari 2017

Beste Hanique2306,
"Beste hotel in Amsterdam!", wat een geweldige manier om een review te beginnen! Super om te lezen dat u zo genot~en heft, wellicht tot snel?!
Frank Tuhusula
Assistant General Manager
Frank.tuhusula@westcordhotels.nl
Please use code friend5 on our website to receive an extra discount

23 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Over het algemeen een leuk hotel. Keurige ontvangst, auto kan tegen betaling per 24 uur in de overdekte parkeergarage onder het hotel. Met de lift ben je vervolgens snel in de centrale hal.
Keurige ontvangst, waar onze kamer nog naar een meer geschikte variant werd omgeboekt. Er wordt dus meegedacht door het personeel. Vervolgens naar de kamer, die luxe en comfort uitstraalt. Groot bed, 2 aparte stoelen, bureau met stoel, spiegels, veel kastruimte, apart toilet en ruime badkamer met douche en ligbar.
Voor de prijs die je betaald een zeer net hotel. Via het rembrandtpark loop je in een half uurtje naar de foodhallen, via (door) het vondelpark loop je in een ruim half uurtje naar museumplein, PC hooftstraat, enz. In dat opzicht een leuke ligging.
Wil je meer naar het centrale deel van de stad dan zul je het openbaar vervoer moeten pakken, wellicht is dan een ander hotel meer geschikt.
De afwerking van de kamers valt wat tegen als je wat verder gaat kijken. De doucheslangen zijn wat versleten, de föhn heeft zijn beste tijd gehad en de matras trakteert je af en toe op een uitstekende harde veer. Zwembad is keurig, met goede omkleedruimtes, douches, enz. Doet allemaal luxe en verzorgd aan.
Dat de afwerking van de kamers soms wat achterhaald is mocht overigens de pret niet drukken, een uiterst prima hotel voor de prijs die je betaald!

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner

Beste SoetT,
Dank voor uw review en uw mooie woorden. Het is altijd leuk om te lezen dat u genoten heeft! Ook dank voor de opmerkingen in onze kamers, we zullen hier zeker naar kijken! Hopelijk mogen wij u snel weer welkom heten!
Frank Tuhusula
Assistant General Manager
Frank.tuhusula@westcordhotels.nl
Please use code friend5 on our website to receive an extra discount

13 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals elke keer alles perfect inorde !
We komen zeker en vast nog eens voor onze 4de keer :-) service, kamer, vriendelijkheid etc perfect ! Met de tram op 10 minuutjes van het Leidseplein, op een kleine wandelafstand van het hotel bevindt zich de halte.

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 februari 2017

Geachte Kris L,
Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling op Tripadvisor. Ik ben erg blij om te lezen dat wij u al voor de vierde keer hebben mogen begroeten als onze gast. Wederkerende gasten zijn het mooiste compliment dat we kunnen krijgen. Hopelijk tot snel.

30 januari 2017 beoordeeld

Mooi hotel, prachtkamer en vriendelijk personeel! Tramhalte is op 5 minuten loopafstand, hiermee ben je in 20 min. in hartje centrum. Ontbijt is ook heerlijk, vers geperst sinasappelsap en zelfs bubbels!! Mocht je geen OV hebben, kun je hier tramkaartjes verkrijgen bij de receptie. Zwembad is ook lekker groot, mits er geen zwemles gegeven wordt.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2017

Dear jaantje72,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden op Tripadvisor. Ik ben enorm blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf! Uw complimenten en opmerkingen zijn zeer welkom. Ik hoop snel nogmaals te mogen begroeten als onze gast!

30 januari 2017 beoordeeld

Kamer was prima, zeker de badkamer. De kamer was ook schoon. Hotel zit met de tram eigenlijk overal dichtbij. De beoordeling pakt om entourage redenen lager uit. Kwaliteit ontbijt was prima, diner is onder de maat. De ober gaf desgevraagd aan dat de druivensoort van de spaanse en de chileense wijn bosvruchten was ?!! Het diner was van slechte kwaliteit wat ons betreft. Muziek in het restaurant niet aangepast op sfeer, te hard ook. De stoelen zaten door en dringend aan vervanging toe. In de sauna waar geen textiel de bedoeling is vol met 'mannetjes' in zwembroek die vanuit het textiel zwembad daar ook in mogen. Mijn vrouw werd letterlijk bekeken tijdens het douchen vanuit de sauna door zo'n zwembroekenmannetje. Ondanks melding aan de balie verandert er niets. Ik ging de dag erna, ging de hele avond zo door.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie

Beste 499blabla21,
Hartelijk dank voor uw beoordeling op Tripadvisor. Het spijt mij om te moeten lezen dat uw verblijf niet geheel aan uw verwachting heeft voldaan. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor de service in ons restaurant. Om te bewijzen dat dit een incident is geweest hoop ik de kans te krijgen om u nogmaals te mogen begroeten als onze gast.

27 januari 2017 beoordeeld

Goed hotel, schoon, overzichtelijk en wat een details!!!!!
Het eten was redelijk goed, alleen de prijzen niet helemaal in verhouding.. €23,- voor Risotto????! Hij was wel lekker
Het station zit echt op 10 min loopafstand. Ideaal voor beurzen bijvoorbeeld.

Kamertip: Heerlijk een drankje drinken in de skybar.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken

Beste gjck2017,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden op Tripadvisor. Ik ben enorm blij om te lezen dat u heeft genoten van uw bezoek aan Amsterdam. Uw opmerking over de risotto zal ik intern bespreken. Ik hoop snel nogmaals te mogen begroeten als onze gast!

25 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel en Amsterdam beiden goed bevallen. Hotel modern en goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Goed gelegen nabij tramhalte. Net naast drukke centrum aan achterkant van het vondelpark. Amsterdam erg druk aant worden.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2017

Beste josdriessen,
Hartelijk dank dat u onze gast bent geweest! Ik ben erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Uw complimenten zijn zeer welkom!
Ik hoop dat wij u in de toekomst nogmaals mogen begroeten als onze gast!
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra korting en andere voordelen.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
op 0,7 km afstand
908 beoordelingen
op 1,5 km afstand
Corendon Vitality Hotel Amsterdam
Prijzen weergeven

In WestCord Fashion Hotel Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over WestCord Fashion Hotel Amsterdam

Adres: Hendrikje Stoffelsstraat 1 | Navigatieadres: Nachtwachtlaan 11, 1058 GC Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 9 spahotel in Amsterdam
Nr. 10 familiehotel in Amsterdam
Nr. 14 eco-hotel in Amsterdam
Nr. 17 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 17 voordelig hotel in Amsterdam
Nr. 21 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 31 luxe hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 70 - € 230 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — WestCord Fashion Hotel Amsterdam 4*
Aantal kamers: 260
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Fashion Hotel Amsterdam (4-sterren) ligt tegenover het World Fashion Centre, binnen de ring A10. Het Leidseplein is in 10 minuten per tram bereikbaar. Schiphol en Amsterdam RAI zijn op 10 auto-minuten. Het Vondelpark is op slechts 5 minuten lopen. Dit design-hotel biedt u service en comfort in een stylish jasje! Alle kamers en openbare ruimtes hebben gratis WIFI internet. Bezoek Fashion's Restaurant & Bar -met aangrenzend terras- en drink een cocktail in de trendy SKYY Bar: dé trendy hotspot van Amsterdam, op de 10e verdieping met een fantastisch uitzicht. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Thomas Cook International AG, TripOnline SA, Booking.com, Hotels.com, Expedia, 5viajes2012 S.L. en Weekend Desk, dus je kunt je reserveringen bij WestCord Fashion Hotel Amsterdam met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Golden Tulip Amsterdam

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?