“Goed”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
WestCord Fashion Hotel Amsterdam
Beoordeeld als nr. 35 van 372 hotels in Amsterdam
Eco-leadersNiveau Zilver
27 januari 2017 beoordeeld

Goed hotel, schoon, overzichtelijk en wat een details!!!!!
Het eten was redelijk goed, alleen de prijzen niet helemaal in verhouding.. €23,- voor Risotto????! Hij was wel lekker
Het station zit echt op 10 min loopafstand. Ideaal voor beurzen bijvoorbeeld.

Kamertip: Heerlijk een drankje drinken in de skybar.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Januari, 2017, reisde voor zaken
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 februari 2017

Beste gjck2017,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden op Tripadvisor. Ik ben enorm blij om te lezen dat u heeft genoten van uw bezoek aan Amsterdam. Uw opmerking over de risotto zal ik intern bespreken. Ik hoop snel nogmaals te mogen begroeten als onze gast!
nico.evers@westcordhotels.nl
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra korting en andere voordelen.

Schrijf een beoordeling

25 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel en Amsterdam beiden goed bevallen. Hotel modern en goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Goed gelegen nabij tramhalte. Net naast drukke centrum aan achterkant van het vondelpark. Amsterdam erg druk aant worden.

Verbleef: Januari, 2017, reisde met vrienden
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2017

Beste josdriessen,
Hartelijk dank dat u onze gast bent geweest! Ik ben erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Uw complimenten zijn zeer welkom!
Ik hoop dat wij u in de toekomst nogmaals mogen begroeten als onze gast!
nico.evers@westcordhotels.nl
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra korting en andere voordelen.

9 januari 2017 beoordeeld

Mooi hotel van binnen en van buiten. Personeel is erg vriendelijk; we zijn goed geïnformeerd. Hotelkamer zag er goed en Hygiënisch uit. Bedden sliepen heerlijk. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Aansluiting met openbaar vervoer is prima te doen en op loopafstand van het hotel. Aanrader!

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Beste DylanBakker,

Een 'Aanrader' is het mooiste compliment dat wij kunnen krijgen! Geweldig om te lezen dat u zo genoten heeft van onze bedden, het ontbijt en zeker ook van onze collega's. Ik zal uw compliment dan ook zeker met hen delen!
WestCord fashion Hotel
Please use code friend5 on our website to receive an extra discount

8 januari 2017 beoordeeld

Hartelijk ontvangen, ook onze kinderen. Mooie kamers, ruim en goed schoon. Wij hadden 2 kamers naast elkaar met een connecting door, heel handig. De auto hebben we geparkeerd in de garage van het hotel, die kon daar opladen, prima geregeld. Mooie wellness met verschillende sauna's en heerlijk zwembad. Uitgebreid en goed ontbijt, alles vers bereid. We hebben ook lekker geluncht in het hotel. Fietsen van het hotel gehuurd en binnen een kwartier zit je in de binnenstad. Ook met de tram zit je zo in het centrum. We komen hier zeker terug.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met familie
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Dear elscrouwers,
Hartelijk dank voor uw prachtige woorden op Tripadvisor. Ik ben enorm blij om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf. Ik hoop u snel weer te mogen begroeten! Terugkerende gasten zijn het mooiste compliment dat we kunnen krijgen.
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra korting

5 januari 2017 beoordeeld

Goede locatie, met de tram is het centrum makkelijk te bereiken. Vriendelijk personeel, eigen parkeergarage, schone en ruime kamer, mooi sanitair, lekker ontbijt. Ik denk dat we hier nog wel eens terug zullen komen.

• Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2017

Beste Rein B,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden op Tripadvisor. Ik ben enorm blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u in de toekomst nog een keer terug gaat komen! Terugkerende gasten zijn het mooiste compliment. Hopelijk tot snel!
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra korting

30 december 2016 beoordeeld

Ligging was goed alles gemakkelijk te bereiken met de tram hotel was goed , kamer perfect van luxe maar wel luidruchtig door de verluchting in badkamer en toilet , ook was het heel koud over gans het hotel dat zelf vond ik niet aangenaam ,jammer warmte maakt juist gezellig , anders was alles tip top .

• Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 december 2016

Beste romantics,

Dank voor uw mooie woorden! Wij zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft en wij zullen zeker gaan kijken naar de mindere punten die u benoemt! Wellicht tot snel!
frank.tuhusula@westcordhotels.nl
Please use code friend5 on our website to receive an extra discount.

29 december 2016 beoordeeld

centraal gelegen, moderne kamers met alle faciliteiten, zwembad aanwezig, sky bar met leuke sfeer. Het ontbijt was zeer uitgebreid met zowel koude als warme gerechten. het enige min punt zou toch de parking zijn die wat aan de hoge kant zit per nacht 25€

• Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken

Beste Jeannot V,

Dank voor uw mooie woorden. Het is altijd een genot om te lezen dat u genoten heeft van ons hotel en onze faciliteiten! Wij hopen u snel weer welkom te mogen heten in ons hotel!
frank.tuhusula@westcordhotels.nl
Please use code friend5 on our website to receive an extra discount.

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Amsterdam bekeken
op 0.7 km afstand
Hotel De Hallen
nr. 30 van 372 in Amsterdam
883 beoordelingen
Prijzen weergeven

In WestCord Fashion Hotel Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over WestCord Fashion Hotel Amsterdam

Adres: Hendrikje Stoffelsstraat 1 | Navigatieadres: Nachtwachtlaan 11, 1058 GC Amsterdam, Nederland
Locatie: Nederland > Noord-Holland > Amsterdam
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 9 spahotel in Amsterdam
Nr. 14 eco-hotel in Amsterdam
Nr. 17 zakenhotel in Amsterdam
Nr. 21 romantisch hotel in Amsterdam
Nr. 23 familiehotel in Amsterdam
Nr. 29 luxe hotel in Amsterdam
Nr. 29 voordelig hotel in Amsterdam
Prijsklasse: € 91 - € 230 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — WestCord Fashion Hotel Amsterdam 4*
Aantal kamers: 260
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Fashion Hotel Amsterdam (4-sterren) ligt tegenover het World Fashion Centre, binnen de ring A10. Het Leidseplein is in 10 minuten per tram bereikbaar. Schiphol en Amsterdam RAI zijn op 10 auto-minuten. Het Vondelpark is op slechts 5 minuten lopen. Dit design-hotel biedt u service en comfort in een stylish jasje! Alle kamers en openbare ruimtes hebben gratis WIFI internet. Bezoek Fashion's Restaurant & Bar -met aangrenzend terras- en drink een cocktail in de trendy SKYY Bar: dé trendy hotspot van Amsterdam, op de 10e verdieping met een fantastisch uitzicht. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, Weekend Desk, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij WestCord Fashion Hotel Amsterdam met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Golden Tulip Amsterdam

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?