WestCord Fashion Hotel Amsterdam
The Tire Station(Amsterdam)
  • Bar/lounge
  • Roomservice
25 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel en Amsterdam beiden goed bevallen. Hotel modern en goed verzorgd. Vriendelijk personeel. Goed gelegen nabij tramhalte. Net naast drukke centrum aan achterkant van het vondelpark. Amsterdam erg druk aant worden.

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 januari 2017

Beste josdriessen,
Hartelijk dank dat u onze gast bent geweest! Ik ben erg blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Uw complimenten zijn zeer welkom!
Ik hoop dat wij u in de toekomst nogmaals mogen begroeten als onze gast!
nico.evers@westcordhotels.nl
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra korting en andere voordelen.

9 januari 2017 beoordeeld

Mooi hotel van binnen en van buiten. Personeel is erg vriendelijk; we zijn goed geïnformeerd. Hotelkamer zag er goed en Hygiënisch uit. Bedden sliepen heerlijk. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Aansluiting met openbaar vervoer is prima te doen en op loopafstand van het hotel. Aanrader!

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 januari 2017

Beste DylanBakker,

Een 'Aanrader' is het mooiste compliment dat wij kunnen krijgen! Geweldig om te lezen dat u zo genoten heeft van onze bedden, het ontbijt en zeker ook van onze collega's. Ik zal uw compliment dan ook zeker met hen delen!
WestCord fashion Hotel
Frank Tuhusula
Assistant General Manager
frank.tuhusula@westcordhotels.nl
Please use code friend5 on our website to receive an extra discount

8 januari 2017 beoordeeld

Hartelijk ontvangen, ook onze kinderen. Mooie kamers, ruim en goed schoon. Wij hadden 2 kamers naast elkaar met een connecting door, heel handig. De auto hebben we geparkeerd in de garage van het hotel, die kon daar opladen, prima geregeld. Mooie wellness met verschillende sauna's en heerlijk zwembad. Uitgebreid en goed ontbijt, alles vers bereid. We hebben ook lekker geluncht in het hotel. Fietsen van het hotel gehuurd en binnen een kwartier zit je in de binnenstad. Ook met de tram zit je zo in het centrum. We komen hier zeker terug.

• Verbleef: januari 2017, reisde met familie
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 januari 2017

Dear elscrouwers,
Hartelijk dank voor uw prachtige woorden op Tripadvisor. Ik ben enorm blij om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf. Ik hoop u snel weer te mogen begroeten! Terugkerende gasten zijn het mooiste compliment dat we kunnen krijgen.
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra korting

5 januari 2017 beoordeeld

Goede locatie, met de tram is het centrum makkelijk te bereiken. Vriendelijk personeel, eigen parkeergarage, schone en ruime kamer, mooi sanitair, lekker ontbijt. Ik denk dat we hier nog wel eens terug zullen komen.

• Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
NPEvers, General Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2017

Beste Rein B,
Hartelijk dank voor uw mooie woorden op Tripadvisor. Ik ben enorm blij om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en dat u in de toekomst nog een keer terug gaat komen! Terugkerende gasten zijn het mooiste compliment. Hopelijk tot snel!
Gebruik code Friend5 op onze website voor extra korting

30 december 2016 beoordeeld

Ligging was goed alles gemakkelijk te bereiken met de tram hotel was goed , kamer perfect van luxe maar wel luidruchtig door de verluchting in badkamer en toilet , ook was het heel koud over gans het hotel dat zelf vond ik niet aangenaam ,jammer warmte maakt juist gezellig , anders was alles tip top .

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
NPEvers, Manager van WestCord Fashion Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 december 2016

Beste romantics,

Dank voor uw mooie woorden! Wij zijn erg blij om te lezen dat u genoten heeft en wij zullen zeker gaan kijken naar de mindere punten die u benoemt! Wellicht tot snel!
Frank Tuhusula
Assistant General Manager
frank.tuhusula@westcordhotels.nl
Please use code friend5 on our website to receive an extra discount.