“G-E-W-E-L-D-I-G”

Geclassificeerd als nr. 1.841 van 4.996 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Internationaal
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: Op Supperclub Cruise geniet je van een ultieme dining experience. Hang lekker achterover, proef onze internationale gerechten en laat je verrassen met kunstzinnige en spraakmakende optredens. Tijdens het diner hoef je geen rekening te houden met tafeletiquette. Alles kan en alles mag. Vergeet alleen geen schone sokken aan te trekken! Om 18h45 word je opgehaald bij Pier 14, achter Centraal Station Amsterdam, waarna je plaats mag nemen op de iconische witte bedden van La Salle Neige of in de Le Bar Noir; de zwarte zaal met uitzicht over het water. Gedurende de avond draait de dj muziek en is het geen uitzondering dat de avond al dansend wordt voortgezet. Na een onvergetelijke avond zet de kapitein iedereen weer af waar het allemaal begon. Supperclub Cruise is op vrijdag- en zaterdagavond geopend voor diner. Hier geniet je van een wisselend 5-gangen menu (€ 65,-), altijd bereid met verse producten. Natuurlijk wordt er rekening gehouden met eventuele dieetwensen of allergieën.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuke ervaring was het! De sfeer was top, de optredens waren top! We hebben onwijs genoten. Het eten is prima, maar valt bijna in het niets na zn optreden!

Datum van bezoek: september 2019
elineh1989, Public Relations Manager van Supperclub Cruise, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Hi aclk89,

Bedankt voor je review. We waarderen je feedback enorm. En hopelijk mogen we je binnenkort weer verwelkomen.

Team Supperclub Cruise

9 augustus 2019 beoordeeld

Het geheel is een aparte ervaring van aankomst tot vertrek. Prachtige ruimte met mooie projecteis, entertainment tussen de gangen door en het eten is een ware smaaksensatie waarbij het prepareren van het dessert een entertainment op zich is. Dit is niet supperclub Cruise maar aan de Singel 460 in Amsterdam

Datum van bezoek: augustus 2019
elineh1989, Public Relations Manager van Supperclub Cruise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2019

Hi AVE2010,

Team supperclub amsterdam

23 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren met groep van 10. Wel heel fijn dat we mochten komen met zo’n grote groep. Aangekomen moesten we eerst in de cocktailbar wachten. Er was nergens plek om te zitten. Geef dan niet aan dat we om 19.30 kunnen komen. We mochten niet bij de bar staan als we niks dronken. Tja waar dan wel? Verder waren de shows matig, we zaten achter de deejay oo het podium en je krijgt dan weinig mee van de shows. Het eten kwam niet tegelijk, het leek wel in 10 momenten per gang. Hoe moeilijk is het om voor iedereen een beetje tegelijk uit te serveren. De Dame waar we het feest voor hadden georganiseerdhad aangegeven g een vis te willen, maar er was niks anders meer dan de makreel omdat we het laatst kregen uit geserveerd. Ze nam het maar. Kortom; ik ben gewend aan een leuke ontspannen avond, maar de kwaliteit van de service, het eten en de shows is ondermaats geworden. Jammer! We hebben rond de 800,- weg getikt, had er wel wat meer van verwacht.
Toen we van het vip dek weg moesten kwamen er zulke arrogante dames die onze schoenen wegschopten. Ik ben erg teleurgesteld. Kwam hier meestal 1x per jaar met mij man maar twijfel of we dit nog eens gaan doen.

Datum van bezoek: juni 2019
Julia S, Public Relations Manager van Supperclub Cruise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juli 2019

Beste 907catharinab,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven! We waarderen uw feedback en doen er alles aan om de beleving zo goed mogelijk te maken. Zou u daarom een mail willen sturen naar amsterdam@supperclub.com met daarin uw feedback? Via die weg kunnen mijn collega's u het best helpen.

22 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg sfeervolle locatie! Vriendelijke bediening en zachte witte bedden. Het eten was heerlijk en zag er prachtig uit.
Aanrader!

Datum van bezoek: april 2019
mcjonker, Guest Relations Manager van Supperclub Cruise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2019

Hi Erik,

Bedankt voor je review! We hopen je snel weer te zien!

Team Supperclub Cruise

12 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuke avond gehad, concept van liggend dineren blijft mooi, eten was prima, prijs is inclusief de optrede s en dj’s goed. Aan bet eind van de avond de verbouwinv naar club iets minder geslaagd. Op pad met de wijn en de glazen naar een nieuwe plek was iets minder.

Datum van bezoek: april 2019
mcjonker, Guest Relations Manager van Supperclub Cruise, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2019

Hi Anneke,

Bedankt voor je recensie! We hopen je snel weer te zien bij supperclub cruise.

Fijne dag,
Team supperclub cruise

Reizigers die Supperclub Cruise bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Supperclub Cruise geweest? Deel je ervaringen!