“in een woord helemaal top kom zeker nog een keer”
Beoordeling van Box Sociaal

Box Sociaal
Geclassificeerd als nr. 65 van 4.864 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
1 maart 2019 beoordeeld

Dit soort stukjes hemel vinden is waarom in op trip advisor kijk.
wat een leuke plek. fijn personeel en heerlijk eten met hartstocht bereid en dat proef je.

Als voormalig kok wil ik verrast worden en genieten van heerlijk eten met een lekker kopje koffie. Nou dat is gelukt hoor bij deze. mij middag was top. en ik kom zeker nog een keer terug om nog eens te genieten van de heerlijk gerechten die deze top koks maken. Jongens dikke 10 met een goude randje en een gouden griffel.

Datum van bezoek: maart 2019
YBoxSociaal, Owner van Box Sociaal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2019

Thanks so much. Glad we could delight a fellow Horeca member ;)

1 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke hippe tent! Interessante, verrassende kaart. Heerlijke club sandwich gegeten, portie was groot genoeg. Vriendelijke bediening, we voelden ons echt welkom. Kortom :aanrader!!

Datum van bezoek: maart 2019

Bedankt!!!

2 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op één dag hebben we hier twee keer gegeten. Eerst het ontbijt/brunch. Dat was echt fenomenaal. Heerlijke nieuw-Zeelandse / Australische gerechten. Koffie ietsje minder, maar een top aanrader.

Het avondeten was prima, maar niet zo speciaal als het ontbijt.

Redelijke prijzen, leuke en informele ambiance.

Veel Engelssprekend personeel. En alleen een Engelstalige kaart

Datum van bezoek: januari 2019

Thanks for the feedback! Glad we could be great enough to have you in twice in a day :). We do try and get english and dutch translation for the menu but with a seasonal menu sometimes we fall behind getting the translations done. We hope to fill you up again! Tot volgende keer

29 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk geluncht met een dikke vette kaastosti met uitjes en roerei met avocado en spek. Koffie was ook goed, zoals het hoort in mijn optiek. Kom zeker snel weer een keer langs, dan maar misschien diner proberen.

Niet aan een foto gedacht van al het lekkers.

Datum van bezoek: januari 2019
YBoxSociaal, Owner van Box Sociaal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2019

Tot volgende keer!

14 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele goede zaak. Ontzettend goed eten. Goede prijs kwaliteit verhouding. En goede bediening die weten wat ze doen.

Datum van bezoek: januari 2019

Dank u wel. Tot volgende keer

Reizigers die Box Sociaal bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Box Sociaal geweest? Deel je ervaringen!