“Afdelingsuitje in the Wild, Wild, West.. Super gaaf!!”
Beoordeling van Turf

Turf
Geclassificeerd als nr. 42 van 132 Recreatie en spellen in Amsterdam
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Bij Turf Aalsmeer kun je in 2 of 3 groepen van maximaal 5 spelers per team de strijd met elkaar aangaan in ons speel in Western thema. In het 220 m2 grote verlaten goudzoekersdorpje 'Gold Creek' moet je in een spel van 70 minuten proberen met je team zoveel mogelijk goudstaven te verdienen. Dit doe je door goed te zoeken, puzzelen en goudstaven van de andere teams af te pakken met jullie laserguns. Zie het als de opvolger van de populaire escape room: puzzelen, goed lezen, samenwerken en strategisch denken in 1 spel. Het ideale vrijgezellenfeestje, bedrijfsuitje, kinderpartijtje of uitje met vrienden of familie. Welk team verlaat het dorp met de meeste goudstaven?
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Kluisjes / opslag, Rolstoeltoegang, Toiletten
1 juni 2018 beoordeeld

Wat een super origineel spel, vol uitdagingen en voor ieder wat wils!

De (spel)tijd vliegt hier voorbij!!

29 mei 2018 beoordeeld

Wat een ontzettende leuke en originele combinatie van lasergamen en escaperoom is dit. Samen met onze kinderen (15 en 16) genoten van het leuke spel wat super mooi is gemaakt en tot in de puntjes doordacht. Spanning, avontuur, raadsels en snelheid, alles zit er in. Wilco is een prettige gastheer en mag trots zijn op wat hij hier heeft neergezet. Het zit ook zo goed in elkaar dat je gerust een tweede keer kunt komen. Gr. Mascha

Wilco H, Eigenaar van Turf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Bedankt voor de complimenten Mascha :-) Je kunt zeker nog een 2e (en 3e...) keer komen spelen, wie weet tot ziens!

22 april 2018 beoordeeld

In plaats van mijn verjaardag vieren thuis, dit gedaan met kinderen en aanhang. Erg afwisselend, dus opdrachten, puzzels proberen op te lossen, maar ook laser gamen, goud staven zoeken etc. Dit maakte dat we een erg gezellig en spannende avond met elkaar beleefden. Hebben dit gecombineerd met eten bij Zaai. Is ook goed bevallen.

9 april 2018 beoordeeld

Wat een fantastisch concept. Origineel, tot in de detail goed uitgewerkt en veel verschillende uitdagingen. Na afloop dacht ik alleen maar: ik wil nog een keer!!
SUPER!!!

Wilco H, Eigenaar van Turf, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 april 2018

Goed om te horen, bedankt voor je recensie en wie weet tot snel dan :-)!

Bekijk meer beoordelingen
9 maart 2018 beoordeeld

We hebben ons hier heel goed vermaakt. Een erg uitdagend spel met een fantastisch decor. Je ziet ons hier zeker nog eens terug!

Reizigers die Turf bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Turf geweest? Deel je ervaringen!