FromTheFuture
Gent, België

Mooi verblijf op 45min wandelen van centrum

4,0 van 5 bollen2 mrt 2022 beoordeeld
We hebben met 2 koppels 2 nachten gelogeerd bij Moxy. We logeerden op de 5de verdieping, een kleine kamer van 19m2 met een hard bed met te kleine zachte kussen en een raam die je kon kippen. De badkamer was voldoende van grootte (Het water in de lavabo liep héél moeilijk weg) De aico kon je niet uitzetten en stoorde zelfs op de laagste stand tijdens het slapen. 's Nachts was het aangenaam luisteren naar het geronk van de cruises aan de overkant. De 1ste dag was er al brandalarm ( geluid van een grote aico) maar vals alarm (storing) De ontbijt was de 1ste dag redelijk: de croissants en suisses waren wel niet vers. De koffie was oké maar toen ook geen brood, op? De 2de dag was het ontbijt héél wat beter. En ook meer keuze. Het is en blijft een 3 sterrenhotel natuurlijk. De receptie sprak géén woord Nederlands ( We waren wel op bezoek in NL) Bij afrekening werden de kosten verrekend van citytax en kamerbelasting (een zotte kost die laatste, typisch NL) In Belgie betalen wij als eigenaar ons kadastraal inkomen zelf, hier betaalt de toerist dat! Al bij al hadden wij een goed verblijf. Terugkomen denk ik niet: 45min te voet naar het centrum is er wat teveel aan. Best dat we met Secret Escapes gratis parking hadden, anders hadden we dit hotel niet geboekt.
Datum van verblijf: maart 2022
Kamertip: hoog mogelijkj
4,0 van 5 bollenKamers
2,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Pasquale Alessio, Gastenservice/Front Office van Moxy Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordeling
Gereageerd 18 nov 2023
Dear From the future ,

We are obsessed with your compliments to our incredible crew! We are jazzed that they could give you such a memorable experience during your stay at Moxy
We can't wait to have you back!
Go to your Happy Price
Volledig restitueerbaar
3.6 km van Moxy Amsterdam Houthavens
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 12 december 2021 via mobiele applicatie

Prima aan te rijden hotel aan de houthavens in Amsterdam. Prima parkeergarage, vanwaar uit je direct in hotel uitkomt.
Zeer prettig ontvangst bij de receptie. Alhoewel vroege aankomst, konden wij direct gebruik maken van de kamer.
Kamer modern en industrieel ingericht. Mooi uitzicht op het water.
Hip, trendy hotel met vriendelijk personeel.
Voor bezoeken centrum : fietsen te huur, maar met bushalte vlakbij( Koivistokade) in een mum bij CS.
Ontbijt zeer goed; geen gebruik gemaakt van wellness en fitness door verplicht sluiten 17 uur ( Corona) . Maar komen beslist weer terug.

Kamertip: Bushalte 48 naar CS heen/ terug zeer eenvoudig.
Datum van verblijf: december 2021
Dora D, Guest Services / Front Office van Moxy Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 januari 2022

Hi there Wil D,

Thanks for saying such nice things about us!

We enjoyed reading your comment and we are happy that you shared this with us here on TripAdvisor.
Great that you liked our location and the parking garage. Thanks for the comments on our friendly crew, they are the best ;)

Come back to Houthavens soon, we miss you already!

Guest Service Manager

Beoordeeld op 15 juli 2021 via mobiele applicatie

Super hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!
Het ontbijt is meer dan in orde !

Ligt op 10 minuten wandelen van de stad.
Je kan hier fietsen huren als je liever fietst.
De kamer is modern en hip net zoals het hotel ... Meer heb je niet nodig.
Wij hadden geboekt via social deal inclusief gratis parking onder het hotel !
Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2021
Dora D, Guest Services / Front Office van Moxy Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2021

Hey there ArnoVhh,

Wow! We love that our location was perfect for you! We're not gonna lie, we love our location too, along with all the other awesome things you mentioned that we've got going on here at Moxy Amsterdam Houthavens. We are especially happy that you loved our breakfast and our awesome crew!

Safe travels, Fun Hunter! We hope they bring you back this way soon.

Beoordeeld op 13 juni 2021

Leuk, trendy hotel, vriendelijk personeel. Heerlijk 4 gangen diner genoten met bijpassend wijn arrangement in het pop up restaurant op de 9de etage, waar je, net als op je hotelkamer, kan genieten van een prachtig uitzicht!
Daarna genoten van het optreden van Bo Saris, heerlijke muziek.
Absoluut een aanrader en wij zijn benieuwd welke roof top sessies er nog gaan volgen!

Datum van verblijf: juni 2021
Dora D, Guest Services / Front Office van Moxy Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2021

Hey there Fwc,

Thanks for the awesome review!

We love that you got the chance to hang out at our amazing Rooftop and experience the best views and music around.
Next time you're in Amsterdam, we hope you stay with us here at Moxy Amsterdam Houthavens again - we'll have a cocktail waiting for you!

Beoordeeld op 30 mei 2021

Het hotel heeft een hippe uitstraling en zeer behulpzaam personeel. Echt een aanrader en startpunt om Amsterdam te verkennen met de fiets (of openbaar vervoer). Wij hadden een mooie social deal gesloten met fietsverhuur. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: mei 2021

Hey there NvanEijk,

Thanks for the shout-out mentioning all the little things that add to our vibe here at Moxy Amsterdam Houthavens.

We loved hearing about your great experience with our bikes – you’re our new best friend!

Come see us again soon.

Beoordeeld op 24 mei 2021 via mobiele applicatie

Moxy hotel is een absolute aanrader! Zeer vriendelijk personeel die je met een lach verwelkomt. De hippe en unieke uitstraling van het hotel past helemaal bij het imago van de stad die je bezoekt. Ook de kamers waren modern en schoon. Chromecast tv is erg fijn! Fietsen huren is ideaal, degelijke nette fietsen en binnen no-time zit je in het centrum van Amsterdam. Parkeren is eenvoudig onder het hotel. Wij komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: mei 2021
Dora D, Guest Services / Front Office van Moxy Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2021

Hi F. Steenbergen,

Thank you for taking the time to share your experience #atthemoxy with us!

We are all about stylish, trendy, great and positive vibes only and I am glad you experienced your stay this way. It means that our message and what we stand for came across.
Great to hear that you loved our cleanliness, the parking possibility or our bike rentals.

Can we welcome you back whenever you are in Amsterdam!?

Assistant Guest Service Manager