Doubletree
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 289 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 282 per nacht.

Hotel Vondel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 45% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 45% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 183 per nacht.

Bilderberg Garden Hotel(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Crowne Plaza Amsterdam South(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Kimpton De Witt Amsterdam(Amsterdam)
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 246 per nacht.

• Zwembad
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 258 per nacht.

Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 81 per nacht.

Hotel Casa(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 126 per nacht.

Dutch Design Hotel Artemis(Amsterdam)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 101 per nacht.

4 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hip hotel met jong en enthousiast personeel. Heerlijk relaxte sfeer. Prima kamers en goede meeting faciliteiten. Inclusief zwembad en gym. Gelegen in de Houthavens, een wijk die volop in ontwikkeling is. Op 20 minuten lopen van het centrum.

Verbleef: april 2018, reisde voor zaken
Bart L, General Manager van Moxy Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 april 2018

Hi Sjoerd L,

Precies de reactie waar we op hopen in #moxyamsterdam ! Ik hoop dat je snel weer langskomt. Bring Friends!

Speak soon

Bart

14 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Net geopend leuk modern hotel, gelegen in een opkomend nieuw gedeelte van Amsterdam, de houthaven in Amsterdam West. Bijzonder dat je geen telefoon op je kamer hebt. Ook geen minibar, daarvoor moet je naar de bar, waar het wel heel gezellig is. Het hotel wil eigenlijk dat je alleen maar slaapt op je kamers. Je kan ook een appartement huren voor een langer verblijf.

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
Bart L, General Manager van Moxy Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 maart 2018

Beste Trudev,

Bedankt voor je review. Ik ben blij dat je het naar je zin had in de Moxy. Moxy daagt inderdaad uit om tijd in onze bar en public areas door te brengen. We hebben ook het Residence Inn Hotel, waar inderdaad suites te boeken zijn voor langere verblijven. mocjt je were in de buurt zijn, Moxy is always there for you!

Speak Soon,

Bart

29 januari 2018 beoordeeld

De sfeer was top; lekkere cocktails, goeie DJ en leuk personeel! Het hotel is supergaaf ingericht, waarmee het zich naar mijn mening onderscheidt van andere traditionele hotels in Amsterdam. Ook het uitzicht is fenomenaal. Ik heb heerlijk geslapen; de kamer was precies goed qua grootte en voorzieningen. Het ontbijt was ook super, keuze in overvloed en van goede kwaliteit. Met andere woorden; echt een aanwinst voor de stad! Ik kom zeker snel terug!

• Verbleef: januari 2018, reisde voor zaken
28 januari 2018 beoordeeld

Wat een leuk hotel is dit zeg! De sfeer wanneer je binnenkomt is gezellig. Leuk personeel bij de receptie en achter de bar. Ook leuk om alleen een drankje te doen. Kamers zijn prima ingericht, van alle gemakken voorzien. Hier zou ik zeker nog eens naar terug keren.

Kamertip: Met harbourview!
  • Verbleef: januari 2018, reisde alleen
Bianca H, Front Office Manager van Moxy Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 januari 2018

Dankjewel, Evi244! Wij zijn super trots op onze crew en hotel en vooral blij om te horen dat je een super verblijf heb gehad! Hopelijk tot snel!

Peace, love, MOXY!
Bianca
Guest Service Manager

25 januari 2018 beoordeeld

Een hele mooie nieuwe locatie waar je behalve prima hotelkamers, een top bar en hippe loungeruimte aantreft. Gezellige sfeer met industriële details en leuke verwijzingen naar het (haven-) gebied waar het hotel zich bevindt. Met containers, pallets, touwen en kratten is een unieke ambiance gecreëerd waar je je direct thuis voelt.
Het hotel heeft verder een gym, met sauna en zwembadje en je hebt een fantastisch uitzicht over de havens vanaf verschillende plekken in het hotel.
Het aanbod in de bar varieert van verschillende biertjes tot aan lekkere cocktails.

Kamertip: Vanaf de 5e verdieping heb je een mooi uitzicht!
  • Verbleef: januari 2018, reisde met een partner

Hoi PetraB,

Bedankt voor je leuke review! Onze stylists hebben goed hun best gedaan met het inrichten van het hotel en ook op de haven gebied ingespeeld. Fijn om te horen dat je er een goed thuisgevoel van krijgt en wij kijken er na uit om je snel voor een drankje #atthemoxy te verwelkomen!

Peace, love, & MOXY!
Bianca