luciussilvae
Vilvoorde, België

Met zicht op de havenactiviteiten

5,0 van 5 bollen30 mei 2023 beoordeeldvia mobiele applicatie
Geweldig fraai hotel in Houthavens Amsterdam midden in de haven.
Wij hadden een suite studio op de zesde verdieping met een spectaculair zicht op de bezige haven die zelfs uitgerust was met een kitchenette.
Residence Inn en Moox hotel zijn gevestigd in hetzelfde gebouw waarbij Moox de vijf benedenverdiepingen betrekt en Residence Inn de vier bovenste.
Ontbijt was op de negende verdieping met een zeer ruime keuze.
Het hotel had (in ons geval gratis) parkeerplaatsen. Het was ons voordeliger om via Uber een taxi te bestellen dan om zelf met de wagen naar het centrum van Amsterdam te rijden gezien de hallucinant hoge parkeertarieven in de binnenstad.
Wel een goed hotel op een unieke lokatie.
Datum van verblijf: mei 2023
Reistype: Bezocht met vrienden
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 24 jun 2023
Dear Luciussilvae,
On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for
sharing about your experience.
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it
comes from those who matter the most – you! Your feedback has
been shared with all our team] as a
way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate
you taking the time to share your feedback.
We hope to welcome you again soon.
4.1 km van Residence Inn by Marriott Amsterdam Houthavens
Volledig restitueerbaar
3.6 km van Residence Inn by Marriott Amsterdam Houthavens
Meer hotels in Amsterdam bekijken
Beoordeeld op 16 april 2023

prachtige hotel, wat een design, mooie buurt, mooie loungekamer, zeer mooie stijl. kamer met ongelooflijk uitzicht op de haven, alles heel degelijk en netjes...men merkt wel dat er een groot tekort is aan personeel en vooral geen kennis van het Nederlands wat spijtig is.

Kamertip: prachtig hotel, netjes, mooie ligging ...
Datum van verblijf: april 2023
Pasquale Alessio, Gastenservice/Front Office van Residence Inn by Marriott Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 mei 2023

Dear 126marleenj,

Thank you so much for your feedback and the compliments regarding our Hotel.

We are looking forward to hosting you back here soon!

Beoordeeld op 9 februari 2023 via mobiele applicatie

Schandalige behandeling gehad bij Marriott Houthavens.
Begin december een grote suite met keuken en werkplek geboekt (a €190 excl ontbijt) via American Express, voor verblijf begin februari. In verband met een medische test de dag erna zelf kunnen koken en een werkplek hebben: ideaal. De reden dat ik dit hotel boekte.
Einde middag komen we aan in het hotel. Inchecken en naar de kamer. Blijkt een hele kleine kamer met alleen een bed te zijn. Huh. Terug naar beneden om aan te geven dat er een fout is gemaakt en dat we niet de juiste kamer hebben.
Bleek het hotel overboekt te zijn, of we daar niet over gebeld of gemaild waren? Nee dus. Geen oplossing, ons verse eten om te koken voor niks meegenomen. Mijn vastenperiode begon snel (Ivm medische test) dus snel eten moeten bestellen en daar €50 aan uitgegeven. Om op een kamer te slapen die we niet geboekt hadden en die we ook nooit zelf zouden boeken. Heel klein, geen werkplek en dus geen keuken of zelfs een koelkast. Waar ik die suite dus juist specifiek om geboekt had.
De dag erna zouden we met de manager kunnen spreken. Hij was aanwezig in het hotel maar weigerde ons te woord te staan. Enige compensatie: parkeren a €30 en de city tax a €20. Schandalig. Nul service, veel gedoe. Nog nooit zoiets meegemaakt.

Kamertip: Niet gaan.
Datum van verblijf: februari 2023
Reistype: Reisde voor zaken
Pasquale Alessio, Gastenservice/Front Office van Residence Inn by Marriott Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2023

Dear Cynthia.

Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard.
Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent them from occurring in the future.

I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

Beoordeeld op 26 december 2022

Wij werden erg goed geholpen door Receptioniste Andrea! Ontbijt hadden wij inclusief en die was heerlijk.
Mogelijkheid om te zwemmen was fantastisch voor de kinderen. Heel uniek 2 hotels in 1.

Jammer dat er geen mogelijkheid was om te dineren in het restaurant.

Zeker een aanrader voor families en vrienden.

Datum van verblijf: december 2022

Dear Guest,

Thank you so much for the compliments and we are looking forward to welcoming you back soon !

Beoordeeld op 2 oktober 2022 via mobiele applicatie

Dir hotel is niet geschikt voor mensen die niet de lift in durven. Het kamers bevinden zich vanaf de zesde verdiep. De receptie ligt op het negende!

Zeer goed onthaal! Uitgebreid ontbijt! Ruime studio's. We hadden eentje met zicht op het water.

Daarnaast mochten we gebruik maken van het zwembad (-1verdiep) en de sportzaal (2verdiep) deze werden gedeeld met het andere Mooxy hotel van marriot!

We namen met 2koppels telkens een taxi naar het centrum. Deze werd telkens gebeld door de receptie. Fietsen kan je ook huren in het hotel

Kamertip: Gym, zwembad en (betalende) parking is aanwezig! Hotel ligt iets verder uit het centrum, maar was voor ons zeker de moeite waard
Datum van verblijf: september 2022
Pasquale Alessio, Guest Services / Front Office van Residence Inn by Marriott Amsterdam Houthavens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 december 2022

DearJoMoNoo,

On behalf of our entire team - thank you for staying with us.

It is our pleasure to provide you with memorable experiences - we are glad to hear you found your 'home away from home'.

Hope to welcome you soon again!

Beoordeeld op 9 september 2022 via mobiele applicatie

Kamers met Prachtig uitzicht! Maar daar blijft het zo een beetje bij… om te douche moet je in bad stappen, bijbde receptie sturen ze u door naar een ander hotel, lager gelegen in het zelfde gebouw. Het ontbijt valt ook wel mee met een fijn terras.

Datum van verblijf: september 2022
Reistype: Reisde voor zaken