“Heerlijk!”

Shanghai Bistro Asian Streetfood
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Shanghai Bistro Asian Streetfood is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1.494 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Wijk: De Pijp
Beschrijving: Asian Streetfood en Kung Fu Panda: waan je bij Shanghai Bistro in de urban chaos van de grootste stad van China, Shanghai. Van de dumplings en buns tot de vullingen, sauzen, soepen en de rest van het menu; bij Shanghai Bistro wordt alles dagelijks vers gemaakt. De gerechten zijn geïnspireerd op de onnavolgbare smaken van China, met een funky twist van chef-kok Francis Tavarez, die begeesterd is van de Chinese keuken. Shanghai Bistro is open till late, ook de keuken. Wat betekent dat je rustig ’s avonds laat nog binnenstapt om lekker te tafelen of plaats neemt aan de bar voor een biertje en een bun. Shanghai Bistro is 7 dagen per week geopend. Op maandag t/m vrijdag vanaf 18:00 uur, op zaterdag en zondag vanaf 12:00 uur.
19 juni 2018 beoordeeld

Wij waren hier met de wijn en spijs wandeling. We zijn na de wandeling weer teruggegaan om nog wat van de heerlijke kaart te proberen.
Super vriendelijke bediening en koks. Knap wat zij uit dat kleine keukentje toveren Zalige buns, en patatje stoofvlees is goddelijk!,,
Wij komen zeker terug!

ShanghaiBistro, Eigenaar van Shanghai Bistro Asian Streetfood, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 juni 2018

Beste Ton, Hartstikke leuk dat jullie er waren met de wandeling en weer terugkwamen! Hopelijk tot snel ziens, bedankt voor de mooie beoordeling!

18 juni 2018 beoordeeld

Bijzonder restaurant, hier wordt op smaak gekookt met verse ingrediënten, gerechten prachtig in balans. Patatje stoofvlees zeer bijzonder, een must try. Krabsoep met supersmaak en verse krab. (Dit gerecht wel iets duurder vanwege de verse krab) heerlijke bun met gamba en xo saus.
Krokant langzaam gegaard buikspek, top etc. Etc.. Hier nu een keer of 5 gegeten, wordt alleen maar beter!!! Bediening vriendelijk en oplettend. Prijzen een lachertje!!!! 8 á 9 euro per gerecht.
Voor mij het restaurant van 2018!!!

ShanghaiBistro, Eigenaar van Shanghai Bistro Asian Streetfood, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2018

Beste Robert,

Heel erg bedankt voor je mooie review, we hopen je snel weer te zien! Er komen weer nieuwe gerechtjes aan om te proberen!

Hartelijke groeten,

15 juni 2018 beoordeeld

Begin juni weer mogen genieten van de overheerlijke en veel passie bereidde gerechten, in combinatie met de ruime keuze aan drankjes (speciaal biertjes, prima wijn en frisse cocktails)
Het knusse terras in de binnentuin, kleurrijk en informeel ingericht, verhoogt alleen nog maar het Asian Streetfood gevoel.

Afgelopen weekend een ultieme ijsbeleving! Gefrituurde buns in combinatie met vers gemaakt ijs in vooral ook tropische smaken.
Bij binnenkomst, een vrolijke Aziatische drukte als op een 'Pasar Malam' maar dan hartje Pijp
En ook tijdens deze vrolijke Aziatische "chaos" slaagde het team van chef Francis ervoor om het eenieder naar het zin te maken.
Voor degene die afgelopen weekend het ijs-event gemist hebben hoop ik oprecht, dat Shanghai Bistro het event, komende zomer, nog eens herhaald.
In de tussentijd kan men natuurlijk wel gewoon gaan genieten van het eten.

ShanghaiBistro, Eigenaar van Shanghai Bistro Asian Streetfood, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2018

Dank je wel Edwin, we kondigen binnenkort editie 2 aan van het Ice Cream Bao event!

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier samen met een vriend gegeten en wat speciale biertjes gedronken. We hadden het chefs menu met verschillende gerechten door de chef gekozen.
Stuk voor stuk erg lekker en verfijnd gemaakt en gegarneerd.
Erg aardig personeel ook die je goede service geven. Aanrader!

ShanghaiBistro, Eigenaar van Shanghai Bistro Asian Streetfood, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 mei 2018

Dank je wel Joost! Tot een volgende keer hopelijk!

13 mei 2018 beoordeeld

Deze kleine bistro is een absolute aanrader. We hebben het chef's menu genomen van 27 euro pp en ieder gerecht was een feestje voor de smaakpapillen. Ook de bediening was prima. Je merkt dat ze hun best doen om het naar je zin te maken. De inrichting vormt een mooi contrast met het eten. Daar waar de inrichting eenvoudig is en functioneel, is het eten met veel aandacht en veel smaak bereid. Niet de standaard maar iets bijzonders. Wij komen hier zeker terug

ShanghaiBistro, Eigenaar van Shanghai Bistro Asian Streetfood, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2018

Heel erg bedankt voor deze mooie waardering, graag tot snel ziens weer!

Reizigers die Shanghai Bistro Asian Streetfood bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Shanghai Bistro Asian Streetfood geweest? Deel je ervaringen!