“Aangename verrassing...”

Shanghai Bistro Asian Streetfood
Reserveren met
Bespaar tot 20% wanneer je online reserveert *
Shanghai Bistro Asian Streetfood is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1.494 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Wijk: De Pijp
Beschrijving: Asian Streetfood en Kung Fu Panda: waan je bij Shanghai Bistro in de urban chaos van de grootste stad van China, Shanghai. Van de dumplings en buns tot de vullingen, sauzen, soepen en de rest van het menu; bij Shanghai Bistro wordt alles dagelijks vers gemaakt. De gerechten zijn geïnspireerd op de onnavolgbare smaken van China, met een funky twist van chef-kok Francis Tavarez, die begeesterd is van de Chinese keuken. Shanghai Bistro is open till late, ook de keuken. Wat betekent dat je rustig ’s avonds laat nog binnenstapt om lekker te tafelen of plaats neemt aan de bar voor een biertje en een bun. Shanghai Bistro is 7 dagen per week geopend. Op maandag t/m vrijdag vanaf 18:00 uur, op zaterdag en zondag vanaf 12:00 uur.
11 mei 2018 beoordeeld

Heerlijke, smaakvolle gerechten. Leuke, informele sfeer. Buitengewoon prettige en attente bediening.

ShanghaiBistro, Eigenaar van Shanghai Bistro Asian Streetfood, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2018

Beste Kees,

Erg bedankt! Fijn te lezen dat alles naar wens is geweest, we zien jullie heel graag terug!
Team Shanghai Bistro

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier zondag 15 april gegeten en wat een heerlijke ervaring weer!!! Heerlijke Chefs favorits gerechten met o.a. Patatje stoofvlees (goddelijk, nog nooit zo lekker patatje stoofvlees gegeten ) en nog veel meer lekkere gerechten geproeft !!!! Bent u hier nog nooit geweest, dan zeg ik: ga het proberen, maar pas op het is verslavend!!!!! Team van Shanghai bistro wederom bedankt!!!! Tot snel.

ShanghaiBistro, Eigenaar van Shanghai Bistro Asian Streetfood, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 april 2018

Erg bedankt voor je mooie review. En namens ons allemaal, geen dank en heel graag gedaan, we hopen je snel weer te zien!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goddelijke dimsum en softbuns! Zowel zakelijk alswel in privésfeer ongedwongen en tent met humor zonder consessies te doen aan kwaliteit eten!

Tot snel! T

ShanghaiBistro, Eigenaar van Shanghai Bistro Asian Streetfood, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018

Dank je wel Tijno! We zien je graag terug!

1 maart 2018 beoordeeld

Gezellig informeel tentje met een aantal aardige gerechten maar met veelal dezelfde smaak. Ook wat aan de dure kant voor wat het is.

ShanghaiBistro, Eigenaar van Shanghai Bistro Asian Streetfood, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2018

Dank je wel Annelies, we stellen je reactie erg op prijs.

1 maart 2018 beoordeeld

Wij hebben hier gisteren gegeten. De plek is vrij klein en knus. Onze gerechten waren echt allemaal heerlijk (die pork belly!!!) met heel veel smaak. Het concept zelf is misschien niet iets compleet nieuws maar het is echt wel weer een top adres om heerlijk te eten zonder gedoe. Hele vriendelijke bediening ook trouwens!

Hartstikke bedankt voor deze mooie beoordeling, hopelijk zien we je snel terug!

Reizigers die Shanghai Bistro Asian Streetfood bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Shanghai Bistro Asian Streetfood geweest? Deel je ervaringen!