“👍🏼”

Geclassificeerd als nr. 90 van 4.486 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Centrum
Wijk: Centrum
30 augustus 2020 beoordeeld

Super vriendelijk, lekkere gerechten en het restaurant zelf is netjes en schoon. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2020

30 augustus 2020 beoordeeld

Was heel erg lekker eten met een goeie service! Ook is het een schone zaak. Eten was vers en kwam snel!

Datum van bezoek: augustus 2020
9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zonder enige twijfel heeft Pho King de lekkerste Pho van Amsterdam!
Sinds kort verkopen ze ook banh mi en deze is ook van uitzonderlijke klasse. De spring rolls en ijskoffie zijn ook aanraders.

Het personeel is zeer vriendelijk en kundig.

Datum van bezoek: juli 2020
1 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Nou ik heb zo lekker hier gegeten !! Springrolls zijn echt goed gevuld en goedkoop. Pho was ook echt lekker en je krijgt veel.

Datum van bezoek: juli 2020
7 februari 2020 beoordeeld

Smaak is goed, maar dit keer was de Pho erg geslonken qua portie.Het bakje met groente was ook weinig voor 2 personen. Normaal krijgen we het bijna niet op.

Datum van bezoek: februari 2020
phokingamsterdam, Owner van Pho King, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2020

Beste Ans,

Hartelijk dank voor uw bezoek. Het is uiterst vervelend dat uw portie tijdens uw bezoek te weinig was. Onze welgemeende excuses hiervoor! Het zou wel een vergissing geweest kunnen zijn met het wegen van de noodles. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een mail te sturen naar Kytran.chi@hotmail.com, zodat wij samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Reizigers die Pho King bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Pho King geweest? Deel je ervaringen!