Priceline
Hotels.comUS$ 610
CheapTicketsUS$ 610
eDreamsUS$ 580
Beoordeeld op 13 september 2021

In juli de 30e verjaardag van mijn vriend gevierd in dit hotel met daarbij een diner in hun restaurant Bougainville. Vanaf binnenkomst tot en met het uitchecken was de service die werd verleend subliem. Iedereen was ontzettend vriendelijk en behulpzaam.

Ook het eten en de bediening bij het restaurant Bougainville was fantastisch! De passie en aandacht die de bediening had voor ons, voor het uitleggen van de gerechten en de wijn waren mooi om te zien.

De fles champagne op de kamer en het taartje met happy birthday in het restaurant maakt e de aandacht die jullie aan mijn vriend zijn verjaardag hebben gegeven persoonlijk en waardevol.

Het was een onvergetelijke ervaring!

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 3 juni 2021

Het prachtige Hotel27 gevestigd op de Dam in Amsterdam, overtreft alle verwachtingen met hun restaurant, genaamd; Bougainville. Samen met mijn partner hebben wij ons vorige week laten verbazen met al hun kwaliteiten. Restaurant Bougainville beschikt over een uitstekende keuken, ook als je niet in Hotel27 verblijft is dit restaurant een omweg waard!

Wij werden verwend door fantastisch personeel die al hun gasten als koningen behandelde. In de verschillende, prachtige gerechten proefde je de persoonlijkheid en talenten van de chef. De gerechten zagen er stuk voor stuk prachtig uit, en zorgde voor geweldige smaakcombinaties.
De onweerstaanbare verhouding tussen de prijs, kwaliteit en beleving waren voortreffelijk. Het diner; de smaak, consistentie, temperatuur en garnering waren allemaal op sterrenniveau.

De sommelier, helpt je er met flair doorheen. Hij voelde aan waar de gast behoefte naar had en presenteerde ons 3 keuzen wijn in de juiste prijs range. Ik zou toch graag eens de wijnkleder willen zien….
Dit restaurant is een ware ontdekking, en zou ik dan ook iedereen aanraden!!!

Kamertip: Mooiste uitzicht van de stad, heerlijkste eten en beste service die je kan wensen!
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 17 maart 2021

Heerlijk verblijf gehad met mijn trouwdag! De ultieme beleving! De service van alle afdelingen was op het allerhoogste niveau!
Prachtige suite met damzicht! Wij voelden ons gelijk comfortabel en thuis in suite 601. Heerlijk bezorgpakket in 7 gangen gehad op de suite van restaurant Bougainville. Het eten was heerlijk!!!! Service op niveau en alle mensen zo vriendelijk. We werden echt extra vetroeteld! Alle gasten krijgen extra aandacht in dit prachtige hotel! Zeker de beste van Nederland!!! Dit hotel is zeker een aanrader voor iedereen, ook als Amsterdammer is dit gewoon onvergetelijk! Een prachtig droom hotel!

Kamertip: Elke suite heeft een prachtige uitzicht en elke suite is op zijn eigen manier uniek!
Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 16 maart 2021

Wat een waanzinnig hotel, in alle opzichten!!!, de kamer, het eten, het uitzicht, de ambiance, echt alles!!!! We hadden een schitterende kamer, met uitzicht op de dam. We werden allervriendelijkst welkom geheten, en vervolgens naar onze kamer gebracht. Op de kamer wordt ons uitgelegd hoe alles werkt, en waar we alles konden vinden. We dineerden op de kamer, dit ivm de lockdown, wij hebben dit zeker niet als vervelend ervaren, je kan zo zelf de snelheid van de gangen bepalen. Wat een heerlijk en smaakvol diner, we hebben genoten!!!! Aan het eind van de avond hebben we nog lekker in de jacuzzi gezeten. Na een nachtje slapen, in een heerlijk bed, en na het douchen, hebben we genoten van een geweldig uitgebreid ontbijt, de Egg Benedict met zalm was helemaal top. Wij willen al het personeel heel erg bedanken voor de geweldige service, en de fantastische ervaring, we hopen zeker nog een keertje terug te komen.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 21 februari 2021 via mobiele applicatie

Wij zijn eerder wel in Amsterdam in Hotel de L’Europe of The Grand geweest, wat al geweldig was, maar de persoonlijk aandacht (zonder dat het overdreven voelt) die je hier krijgt is echt fenomenaal. En dan de suite met prachtig uitzicht door het grote rond raam over de dam, waanzinnig. Misschien het nadeel dat door Lockdown restaurants dicht zijn heeft als voordeel dat we heerlijk op de kamer gedineerd hebben met uitzicht over de dam en perfecte wijnen die we vooraf al hadden kunnen uitzoeken ‘ieder nadeel heb z’n voordeel’... Afsluiten in eigen stoomruimte en jacuzzi maakten het af.

Datum van verblijf: februari 2021