“Super!”
Beoordeling van Restaurant Looks

Restaurant Looks
Reserveren met
Bespaar tot 30% wanneer je online reserveert *
Restaurant Looks is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 287 van 4.550 Restaurants in Amsterdam
Geschikt voor: Grote groepen, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: Centrum
Beschrijving: MENU Looks heeft kleine kaart die iedere 6 weken wisselt. Oesters, Entrecote en Kreeft staan vast op de kaart. De wisselende kaart houden we verrassend en prikkelend, we koken met alle seizoenen mee. We willen u als gast graag verrassen en bereiden bekende ingredienten vaak net even anders LOCATIE De Amsterdamse Chinese buurt heeft een lange historie als het om eten gaat. Looks ligt in hartje centrum, een woud aan grachten, bruggen en 16de eeuwse panden. Tussen het grote aanbod oude aziatische horeca valt restaurant Looks meteen op. De eerste indruk van de twee oude monumentale panden is die van een traditioneel restaurant. Maar als je de deur opent betreed je een warme, moderne, internationale, urban gelegenheid. Bij de entree begroet het keukenteam je vriendelijk. Door de open keuken kan de gast direct zien dat er gewerkt wordt met verse producten. Het gebouw bestaat uit allerlei niveauverschillen verbonden met trappetjes. De ruimtes hebben een eigen karakter en doorkijk. Door veel spiegels en het gebruik van verlicht glas ontstaat er een eenheid.
30 mei 2018 beoordeeld

Zowel het eten als de service waren uitstekend. Het personeel was enorm vriendelijk en en eten was van goede kwaliteit. De bereidingswijze was ook top. Zeker een aanrader, en zelf zal ik er vaker naartoe gaan.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Groupon een 4 gangen diner voor 4 personen gereserveerd.
Restaurant ligt in een druk, toeristisch gebied. De uitstraling zag er goed uit, modern maar sfeervol. Het is best een heel groot pand wat je niet zou denken als je het van buiten ziet.
Je kon duidelijk zien dat de bediening het druk had, maar zij bleven vriendelijk.
We troffen het niet erg met het publiek wat er al zat, bijzonder luidruchtig/rumoerig.
Het eten was echt prima! Niet heel erg bijzonder of verrassend maar gewoon lekker en mooi opgediend. Het was een verrassingsmenu met vlees en vis.
Een leuke ervaring voor een super prijs. Ben niet 100% zeker of ik er nog een keer heen ga.

20 mei 2018 beoordeeld

Fantastisch 4 gangen menu met groupon van de chef gravad lax met een jus van framboos, steak tartare, dorade met groentjes en een chocolade verrassing toe. Top. lekker vers en een vlotte en vriendelijke bediening

12 mei 2018 beoordeeld

Leuk restaurant, lekker gegeten ,prima sfeer, leuke bediening!
Menu van de chef, met bon, prima keuze, mooi opgemaakt, niet te grote of te kleine porties..
Wij komen nog wel eens terug!

3 mei 2018 beoordeeld

Restaurant ligt net uit de loop dus daarom lekker rustig. Prima ontvangst en gelijk brood en gratis!! water. Het groupon menu was uitstekend verzorgd. Erg lekker en gevarieerd. Er werd rekening gehouden met glutenvrij eten en vis-aversie :-) Een aanrader!!

Reizigers die Restaurant Looks bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Restaurant Looks geweest? Deel je ervaringen!