“Fantastische kwaliteit, fijne bediening”
Beoordeling van Greenwoods Singel

Greenwoods Singel
Geclassificeerd als nr. 33 van 4.045 Restaurants in Amsterdam
Dineropties: Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: Centrum
15 januari 2017 beoordeeld

Erg fijne locaties, zowel op de Keizersgracht als op de Singel. Erg goed eten, heerlijk Engels ontbijt, maar ook de andere gerechten zijn top. Wel druk rond lunchtijd, zelfs nu stond er een kleine rij te wachten voor de deur. Maar erg de moeite waard om dat te doen!

Schrijf een beoordeling

19 december 2016 beoordeeld

Het is klein, maar gezellig en het eten is fantastisch. Bediening snel en vriendelijk. Een heerlijk tentje om lekker te lunchen voor, tijdens of na het winkelen.

23 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is mijn standaart ontbijt spot als ik een week moet werken in amsterdam.
Heerlijke ontbijtjes , zelf gemaakt soda brood en gebak.
Na dat ik hier het soda brood proefde ben ik zelf aan het bakken geslagen, het is echt heerlijk!

13 augustus 2016 beoordeeld

We komen er al jaren en met veel plzr!
Maar de laatste tijd is er geen tafel meer te krijgen en de gasten staan buiten te wachten op een plekje!
Daar hebben wij geen zin in! Mischien moeten ze tog maar gaan reserveren overdag?
Wel jammer want ze hebben geerlijke scoones enz!

30 juli 2016 beoordeeld

Greenwoods heeft twee locaties - op het Singel en op de Keizersgracht - en ze zijn allebei heel prettig. Dit omdat het de kwaliteit van het eten erg goed is. Wat ook leuk is dat de sfeer heel internationaal is. Er komen veel toeristen en daardoor hoor je alle talen om je heen en heeft het restaurant een buitenlandse uitstraling in eigen land. Het bestaat al jaren en dat is zeker niets voor niets. Een aanrader!

Reizigers die Greenwoods Singel bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland
Amsterdam, Noord-Holland

In Greenwoods Singel geweest? Deel je ervaringen!