“Heeeerlijk!”
Beoordeling van d&a hummus bistro - oost

d&a hummus bistro - oost
Geclassificeerd als nr. 1.130 van 4.869 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oostelijke Eilanden
Wijk: Oostelijke Eilanden
11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten, voorkeur gaat naar de hummus menu’s. Zoal de rundvlees of kip. Kleine bistro, huiselijk ingericht en goede kwaliteit van het eten. Kom hier snel terug

Datum van bezoek: mei 2019

17 december 2018 beoordeeld

Geheel toevallig kwamen we bij d&a Hummus bistro in Oost terecht en dat bleek een heerlijke verrassing op een druilerige zaterdagochtend. We hadden geen tijd om uitgebreid te lunchen, maar we kregen twee liefdevol gevulde bakjes hummus mee naar huis. Thuis bleek de prijs kwaliteit verhouding boven iedere verwachting. Dit is de allerlekkerste hummus van Amsterdam en zo lekker heb ik het trouwens nog nergens gegeten. Super!

Datum van bezoek: december 2018
29 juli 2018 beoordeeld

Voor het eerst gegeten in filiaal in Oost (ze hebben er ook 1 in de Westerstraat). Echt een aanrader, niet in de minste plaats door de extreem gastvrije en vriendelijke bediening. Eten heel bijzonder en smakelijk!

Datum van bezoek: juli 2018
27 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Sinds oktober zit dit restaurant in Oost. Wat een parel. De avond dat we aten was het 35 graden. We hadden een tafel buiten gereserveerd. Direct kregen we een fles kraanwater en ijsblokjes. De kaart is divers met veel keuze. We aten Hummus, falafel, salade, pita broodjes en baba ganoush. Alsof we terug waren in Israël. We komen gauw terug voor het eten en de super vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: juli 2018
13 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon doen
Even lunchen, eten is snel klaar en smaakt heerlijk. Je krijgt warme pita broodjes, beetje salade en humus met bv warm stoofvlees. Laat je verleiden door de lekkere smaken

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die d&a hummus bistro - oost bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In d&a hummus bistro - oost geweest? Deel je ervaringen!