Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
US$ 282
Algotels
Priceline
US$ 234
Expedia.comUS$ 255
Hotels.comUS$ 255
Vio.comUS$ 234
alle 16 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.003)
Beoordelingen filteren
1.003 resultaten
Waardering van reizigers
723
201
44
18
17
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
723
201
44
18
17
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.003 beoordelingen
Beoordeeld op 2 maart 2023

Hotel vlak bij de opera, en naast de parkeergarage van het waterlooplein perfecrtr dus
Ruime kamer met goede bedden
Goede service,
uitgebreid ontbijt , jammer dat het personeel niet in de gaten had dat alles ineens op was, toen wij wilde ontbijten om 10 uur ( toch een algemene tijd op zondag ) was echt alles op . het werd redelijk snel aangevud,maar toch.
De hygiene tijdens het ontbijt liet te wensen over. tafels die klaar waren werden vluchtig met een doekje schoongemaakt( restanten werden richting de grond gedirigeert door het doekje .
De hygiene in het algemeen was goed , kamers en badkamer waren schoon , dit bij het ontbijt viel ons op en wil ik hioer toch evben vermeld hebben .
Laat je hierdoor dus niet afschrikken het hotel is zeker een bezoek waard.

Datum van verblijf: februari 2023
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank marcoj75
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 28 oktober 2022

Vriendelijk personeel, de locatie van het hotel is goed, de netheid van de kamer kan wel wat beter (haren bij intrede, vettige vingers op kasten, glazen bleven 3 dagen op bureaudesk staan, ...) Wel propere handdoeken, lakens en toilet. In deze prijscategorie en voor 4star-hotel dient dit in orde te zijn. Hieraan werken en 4de bolletje (very good) wordt behaald.

Datum van verblijf: oktober 2022
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Kristof M
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 25 februari 2022

Twee nachten in dit geweldige hotel verbleven.
Een hartelijke ontvangst.
Zeer tevreden over heel vriendelijke staf, prachtig en comfortabele kamer en goed ontbijt a la carte.
Het was een groot plezierhier te logeren.
Prima locatie ook.

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Annemarie A
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Wil Palsma, General Manager van Monet Garden Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2022

Beste Annemarie,

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling van ons hotel. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over de ontvangst, het personeel en het comfort van de kamer. Ook goed om te zien dat het wordt gewaardeerd dat wij naast een uitgebreid ontbijtbuffet ook een à la carte ontbijt aanbieden voor de kleinere eters.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in ons hotel!

Met vriendelijke groet,

Wil Palsma - Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 februari 2022 via mobiele applicatie

De kamer was heel comfortabel, ik had een hele ruime kamer met zicht op de gracht, een King bed. Heb heerlijk geslapen. Douche was lekker. Waterkoker om thee te kunnen zetten, top.
Ontbijt was lekker en genoeg aanwezig. Je kon ook wafels of poffertjes bestellen of een eitje. Verse jus, genoeg beleg.
Ik miste wel echt een prullenbakje op tafel.
Een dame van het ontbijt begroette mij elke dag door mijn naam te noemen, dat was echt een wow-moment. Zij heet Irene/Ireen. Heel vriendelijk en proactief.
Alle medewerkers waren vriendelijk.
Ook werd ik na checkin gebeld op de kamer om te vragen of alles naar wens was. Echt super.
Locatie top, alles zowat op loopafstand (De Dam, Artis, Station).
Toch geen 5 sterren (die geef ik niet snel hoor) omdat ik de checkin niet zo warm vond (zakelijk, geen praatje) en ik merk dat ze veel gesloten vragen stellen. Daardoor kwam er geen diepgang, ook niet bij checkout.
Kleine dingen zoals mijn bestelde eten naar boven brengen had ik heel fijn gevonden, of eens vragen naar mijn plannen, zo hadden ze misschien nog iets kunnen verkopen aan mij.
Sorry, ik ben gastvrijheidstrainer en daarom extra kritisch.
Echt een heerlijk verblijf gehad! Aanrader.

Datum van verblijf: februari 2022
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Joske2305
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Wil Palsma, General Manager van Monet Garden Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2022

Dag Joske,

Hartelijk dank voor je opbouwende review. Fijn om te lezen dat je genoten hebt van je verblijf. De laatste puntjes op de i gaan we zeker zetten zodat we de volgende keer een 5/5 bij je zullen scoren!

Met vriendelijke groet,

Wil Palsma

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 januari 2022 via mobiele applicatie

Wat een heerlijk hotel; riante, comfortabele kamers, goede voorzieningen, prima ontbijt en vriendelijke mensen. Het is hier fijn verblijven en de lokatie bleek een prima uitvalsbasis voor een lang weekend Amsterdam. Dit hotel is een aanrader!

Datum van verblijf: januari 2022
Reistype: Reisde met een partner
Bedank coriensnuverink
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Wil Palsma, General Manager van Monet Garden Hotel Amsterdam, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 februari 2022

Beste mevrouw Snuverink,

Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling van ons hotel! Mocht u binnenkort nogmaals een weekend in Amsterdam overwegen, dan weet u ons te vinden.

We kijken er naar uit u snel weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

Wil Palsma - Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken