Beoordeeld op 12 augustus 2018

Verbleef 4 dagen ( 3 nachten ) in dit schitterende hotel. Van het inchecken tot uitchecken konden wij geen punt van kritiek of het ontbreken van iets vinden. Verbleven in het hoofdgebouw in junior suite 1306 met uitzicht over de Amstel. Het personeel ( mooie bedrijfskleding ) verstaat het vakmanschap van gastvrijheid. Bij binnenkomst suite uitleg gegeven over gebruik kamer, wifi (gratis zoals dat hoort ), gratis gebruik mini -bar soft drinks, leuke attentie op bed. Geen last gehad van geluidsoverlast. Ontbijt uitgebreid en zeer verzorgd. Zonder meerkosten kon men bij voorbeeld een omelet of een cappuccino bestellen. Als je de prijs van een overnachting zonder ontbijt bekijkt van 5 sterren hotels in Amsterdam dan is La Pestana Amsterdam Riverside zeer concurrerend. Ook de locatie was voor mij geen aanleiding om hier niet naar toe te gaan. Hotel biedt ook huurfietsen aan. Het interieur in het gehele hotel is met stijl uitgekozen zonder overdaad. Tevens een prachtige lounge tegen over de receptie. Valetparking voor 20 euro per dag vonden wij zeer correct en prijstechnisch uitstekend. Kortom een verblijf waar ik met veel plezier aan terug denk.

Verbleef: augustus 2018
PestanaAMS, Reservations van Pestana Amsterdam Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2018

Beste Thijs,

Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij Pestana Amsterdam Riverside.
Wij zijn verheugd te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Uw lovende woorden worden zeer gewaardeerd door ons gehele team.

Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 5 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prachtig decor, nette en goed uitgeruste kamer met tof uitzicht. Behulpzaam personeel en parkeerplaatsen zijn een meerwaarde. Goeie ligging voor toeristen en dat aan een zeer schappelijke prijs! Bedankt voor het aangename verblijf.

Verbleef: augustus 2018, reisde met een partner
PestanaAMS, Reservations van Pestana Amsterdam Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2018

Beste Simon,

Hartelijk dank voor het delen van uw lovende reactie over uw verblijf.

We zijn vereerd om te lezen dat u heeft genoten uw verblijf en ons hotel. Uw positieve woorden zijn gedeeld met het team.
Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 22 mei 2018

Mooie kamer maar verwelkte bloemen op de kamer. Heel vuile trappenhal. Alleen Engelstaling onthaal aan de receptie, verwacht je niet in Nederland. Geen verse handdoeken na het poetsen van de kamer. Zeer rommelig ontbijt, dan weer geen borden, dan weer geen glazen, tafels bleven vuil achter ....Het was prachtig weer en het terras was nog in geen weken gepoetst, vuile kussens in de tuinzetels. Dit hotel was totaal beneden onze verwachtingen. Al in veel PESTANA hotels geweest maar deze past echt niet in het rijtje....

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
PestanaAMS, Reservations van Pestana Amsterdam Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2018

Geachte gast,

Het spijt ons om te horen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Ik kan u verzekeren dat wij uw feedback zeer serieus nemen de door u genoemde punten mee zullen nemen bij onze trainingen om de service verder te optimaliseren.

Wij hopen van harte dat u dit in de toekomst zelf wilt komen ervaren en kijken ernaar uit u nog eens te mogen verwelkomen in Pestana Amsterdam Riverside.

Team Pestana

Beoordeeld op 25 maart 2018

Super weekend gehad met kinderen. Heerlijk hotel, vriendelijk personeel, top service, heerlijk ontbijt, mooie luxe nette kamers met heerlijke bedden, goeie ligging. Niets op aan te merken en zeker voor herhaling vatbaar.

Verbleef: maart 2018, reisde met familie
PestanaAMS, Reservations van Pestana Amsterdam Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Pestana Amsterdam Riverside. We waarderen uw feedback. Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om uw ervaring te beschrijven. Uw ervaringen zullen met de desbetreffende afdelingen worden gedeeld.

Wij hopen u graag nog een keer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Vriendelijke groet,

Team Pestana

Beoordeeld op 19 maart 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend hotel voor een naar plaatselijke normen aanvaarbare prijs. Mooie, vrij ruime kamer met prachtige badkamer. Alles tot in de puntjes verzorgd en van zeer hoge kwaliteit. Op 10 minuutjes met de taxi vanuit het centraal station. Ontbijt heeft beperkt buffet maar je kan extras bestellen via de ober, inbegrepen in de prijs.

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
PestanaAMS, Reservations van Pestana Amsterdam Riverside, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 maart 2018

Beste Peter,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij Pestana Amsterdam Riverside.

Wij zijn verheugd te horen dat u heeft genoten van uw verblijf. Wij zullen uw postieve woorden delen met ons team en verheugen ons erop u weer te mogen verwelkomen in ons hotel.