“Heel smakelijk!”

Geclassificeerd als nr. 55 van 4.967 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oud-West
Wijk: Oud-West
3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met z’n tweetjes gegeten, eerst even een drankje op het terrasje. Daarna naar binnen want buiten wordt geen diner geserveerd. Wat een culinaire verrassing was dat! Echt zo lekker gegeten. De gerechten waren puur en zeer smakelijk! Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juni 2019

30 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is hier altijd zo fijn om te eten. Bediening is vriendelijk, gezellig en weten heel veel over de gerechten. Eten is echt van hoge kwaliteit! Als je er eet, vergeet dan niet de kabeljauw met sherry dressing of ceviche van zeebaars en zoete aardappel.

Datum van bezoek: juni 2019
16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Allereerst: een groot compliment aan de service. De jongeman die ons gisteravond hielp deed dat echt goed.

De eerste twee gerechten waren prima. Vooral de zeeplank en bij mijn ega viel vooral de steak tartare in de smaak (voor mij te zuur, maar dat vind ik wel vaker).

Maar de drie gerechten daarna: de ossenstaart burger, de visbeignets, zelfs de patatas bravas waren veel te vlak van smaak.

Moet wel gezegd dat je ziet dat er veel werk is gestoken in de gerechten: zelfs de tomaten saus/salsa bij de patatas bravas is zelfgemaakt.

Gelukkig viel de rekening heel erg mee. Maar misschien zit daar ook wel de crux: kun je relatief culinair hoogstaand koken voor dat geld?

Misschien hadden we te hoge verwachtingen door de positieve scores hier. Misschien zijn we wat meer gewend. Maar in elk geval vonden wij het al met al erg tegenvallen. We twijfelden nog even om drie sterren te geven vanwege de goede service, maar dat zou helaas geen recht doen aan onze (smaak)ervaring.

Datum van bezoek: februari 2019
4 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 6 personen hier gegeten op een zondagavond. Er heerst een ongedwongen sfeer, de bediening is vriendelijk, en ze hebben een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Keuze uit kleine gerechten die je naar believen kan combineren en hoofdgerechten. Zeer uitgebreide wijnkaart. Smakelijke gerechten, behapbare hoeveelheden.
Goed bereikbaar, tramhalte op enkele minuten.

Datum van bezoek: februari 2019
10 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Warm bad!!!!
Alles klopte.
Kennis van alle gerechten en drank.
We waren echt te gast!!!
Thanks, komen snel weer terug!

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Parallel Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Parallel Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!