“Lekker eten in relaxte ambiance”
Beoordeling van Parallel Amsterdam

Parallel Amsterdam
Geclassificeerd als nr. 55 van 4.967 Restaurants in Amsterdam
Wijk: Oud-West
Wijk: Oud-West
4 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 6 personen hier gegeten op een zondagavond. Er heerst een ongedwongen sfeer, de bediening is vriendelijk, en ze hebben een uitgebreide kaart met voor ieder wat wils. Keuze uit kleine gerechten die je naar believen kan combineren en hoofdgerechten. Zeer uitgebreide wijnkaart. Smakelijke gerechten, behapbare hoeveelheden.
Goed bereikbaar, tramhalte op enkele minuten.

Datum van bezoek: februari 2019

10 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Warm bad!!!!
Alles klopte.
Kennis van alle gerechten en drank.
We waren echt te gast!!!
Thanks, komen snel weer terug!

10 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch restaurant aan het begin van de overtoom, Spaans georiënteerd maar dan doe he ze tekort! Top restaurant en mooi eten!

5 januari 2019 beoordeeld

Naast een prachtige uitstraling en een rustige sfeer, biedt dit restaurant luxe gerechten die er kunstig uitzien. Heerlijk gegeten en prima bediening. De prijs verhoudingen zijn uitstekend. Absoluut een aanrader.

5 januari 2019 beoordeeld

Op vrijdagavond hebben we met een groep van 11 bij Parallel gegeten en het was echt super!

Vanaf dat we binnen waren was het personeel gastvrij en vriendelijk en dat bleef ook zo, terwijl het restaurant vol zat. Het eten was heel goed en ook mooi opgemaakt (zonde om op te eten eigenlijk). We waren met een vrij grote groep en bij elke gang kwam alles netjes tegelijk dus dat was top.
Prijs kwaliteit ook goed, want je krijgt een goede vriendelijke service met erg lekker eten.
Zeker een aanrader, ook voor alleen een drankje aan de bar.

Reizigers die Parallel Amsterdam bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Parallel Amsterdam geweest? Deel je ervaringen!