“Best kebab in Amsterdam!”
Beoordeling van Meneer Kebab

Meneer Kebab
Reserveren met
Meneer Kebab is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1.073 van 4.612 Restaurants in Amsterdam
Keukens: Midden-Oosters
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk ,vers,echt een "wauw" broodje !We zijn vaak naar Leeman in de van Woustraat geweest ook heerlijk maar het brood van Meneer Kebab is nog lekkerder !

Datum van bezoek: mei 2018

9 maart 2018 beoordeeld

Op aanraden van een kennis afgelopen zondag zijn we voor het eerst gaan eten bij Meneer Kebab. Het was onwijs lekker! Het vlees is van topkwaliteit en het eten is met veel aandacht en passie bereid en dat proef je. Wij ga hier vaker komen

Datum van bezoek: maart 2018
24 december 2017 beoordeeld

Toen mijn vriend op een avond vroeg of ik kebab wilde, keek ik hem raar aan. Natuurlijk wilde ik geen vette hap zonder enige smaak. Toen hij terugkwam met de kebab van Meneer Kebab, zag het er toch wel ontzettend lekker uit en nam ik ook een klein hapje. Ik nam m'n woorden terug, want de kebab van Meneer Kebab is alles behalve vet en heeft juist super veel smaak. Het broodje is vers gemaakt en het vlees is van ontzettend goede kwaliteit. Al snel at ik veel te veel van mijn vriend z'n kebab en gingen we samen terug om er nog twee te halen. Er ging een wereld voor me open en niet langer associeer ik kebab met ongezond en niet lekker. Ik kwam erachter dat Meneer Kebab nog heel veel andere lekkere gerechten op het menu heeft staan, zoals heerlijke salades en falafel. Ook als je een vegetariër bent of iets anders wilt dan vlees, is er dus genoeg keus. Ik ben helemaal om. Mij mag je nu midden in de nacht wakker maken voor kebab, als het maar wel van Meneer Kebab is.

Datum van bezoek: december 2017
5 november 2017 beoordeeld

Je kunt merken dat de schoonbroers die de tent runnen hart voor de zaak hebben. Ze zijn heel vriendelijk en de service is goed. Maar bovenal is het broodje kebab het lekkerste dat ik ken in Amsterdam.

Datum van bezoek: november 2017
25 oktober 2017 beoordeeld

Toen mijn vriendin en ik langskwamen hadden we geen idee wat we wilden eten, door de super fijne en behulpzame bediening kwamen we er samen uit. Vriendelijk, goede prijs en snel en heeerlijk eten. Wij komen zeker terug! (Ook voor de vegetariërs denken ze super goed mee)

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Meneer Kebab bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In Meneer Kebab geweest? Deel je ervaringen!