“Leukste lunchtentje van de pijp!”
Beoordeling van luzas Caffeine Club

luzas Caffeine Club
Geclassificeerd als nr. 23 van 156 Koffie en thee in Amsterdam
Wijk: De Pijp
Wijk: De Pijp
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekkere lunch, heel aardig personeel en een leuke sfeer. Joshua en Maarten leggen je altijd in de watten. Ik bestel altijd de wentelteefjes maar ze hebben ook heerlijke (glutenvrije) brownies. Echt een aanrader deze zaak!

Datum van bezoek: november 2018
JoshuaL1834, Eigenaar van luzas Caffeine Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Bedankt voor je review

20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een gezellige en sfeervolle zaak. Vriendelijke bediening. We kwamen voor koffie, maar het eten en de lekkernijen zagen er prachtig en lekker uit. Helaas hadden we net gegeten. We komen zeker terug.

Datum van bezoek: oktober 2018
JoshuaL1834, Eigenaar van luzas Caffeine Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2018

Bedankt en tot de volgende keer!

14 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke zoete gerechtjes, lekkere broodjes en goede koffie in een fijne setting! Aanrader voor liefhebbers van lekker eten!

Datum van bezoek: oktober 2018
JoshuaL1834, Eigenaar van luzas Caffeine Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2018

Bedankt voor u reactie en tot ziens bij Luzas Caffeine Club

17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn favoriete koffieplek in Amsterdam! Ideaal om het weekend mee te beginnen, maar zeker ook om doordeweeks te genieten. Vriendelijk en grappig personeel en een heerlijke menukaart. Perfect voor een bezoekje met vrienden, familie, zakenpartners of in je eentje. Probeer vooral de authentieke appeltaart... mmmmm.

My favoriete coffee place! Perfect to start the weekend, but as well to enjoy throughout the week. Friendly and funny staff and a delicious menu. Perfect place for a visit with friends, family, business partners or yourself. Definitely try the apple pie.... mmmmm.

Datum van bezoek: september 2018
JoshuaL1834, Eigenaar van luzas Caffeine Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2018

Bedankt

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn favoriete koffietentje in Amsterdam!! Fijne sfeer om bij te kletsen met vriendinnen en extreem goede (vegan) taartjes en tig soorten koffie. Luza’s is ook een heerlijke plek om wat te werken of een boekje te lezen. Kortom, een heerlijke zaak met super leuke en lieve mensen.

Datum van bezoek: september 2018
JoshuaL1834, Eigenaar van luzas Caffeine Club, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2018

Bedankt!

Reizigers die luzas Caffeine Club bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

In luzas Caffeine Club geweest? Deel je ervaringen!