Bericht van Tripadvisor:Dit bedrijf is tijdelijk gesloten tot 09-02-2021

Meer info
vanaf US$ 30,71
Meer info
Beoordeeld op 23 september 2020 via mobiele applicatie

Super leuk en ideaal om met de kinderen te doen, echt een aanrader! Vooral de flight Experience is een ware belevenis!

Datum van activiteit: september 2020
THISISHOLLAND, General Manager van THIS IS HOLLAND, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2020

Beste indiras338,

Bedankt voor je vijf-sterren review en bezoek! Leuk dat je hebt genoten van de 5D Flight Experience. We waarderen je enthousiasme enorm.

Beoordeeld op 22 september 2020 via mobiele applicatie

Echt heel gaaf! Onwijs vriendelijk personeel, alles goed geregeld en alles loopt
Vloeiend in elkaar over! Echt een aanrader!

Beste NielsM306,

Bedankt voor je geweldige review! Wat ontzettend leuk om te lezen dat je het gaaf vond en ons aanbeveelt aan anderen. Het tovert een lach op ons gezicht. Hopelijk tot gauw!

Beoordeeld op 18 september 2020 via mobiele applicatie

Kinderen vonden het heel leuk. Een vlucht over Nederland. Er werden ook veel informatie gegeven over Nederland in Engels en Nederlands.

Datum van activiteit: september 2020
THISISHOLLAND, General Manager van THIS IS HOLLAND, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 september 2020

Beste 995halukg,

Bedankt voor jullie bezoek en review! Leuk om te lezen dat je kinderen hebben genoten van de 5D Flight Experience. We hopen jullie nog eens te zien!

Beoordeeld op 16 september 2020

Een geweldige ervaring om 5-D over ons land te vliegen! Opgewekte presentatie door de host en goed rekening gehouden met corona-regels. Informatief en vooral ook leuk om zo NL te zien.
De dame bij de balie met fotos en souvenirs ook bijzonder vriendeljjk. Het duurde te kort we wilden nog wel een keertje hahahaha

Datum van activiteit: september 2020
THISISHOLLAND, General Manager van THIS IS HOLLAND, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2020

Beste Earthekit,

Bedankt voor je mooie review! Leuk dat je hebt genoten van de 5D vlucht over Nederland. We geven je complimenten graag door en hopen je nog eens te mogen verwelkomen. Je bent van harte welkom!

Beoordeeld op 15 september 2020 via mobiele applicatie

Woensdag 9 september hier geweest met mijn broer.
Wat een mooie, leerzame en gave manier om Nederland te presenteren. Ook voor schoolgaande kinderen erg tot.
Enkele hoogtepunten worden in geuren (letterlijk) en kleuren en in beweging getoond. Heel erg leuk!
Aanrader!

Beste Frans-Berrier,

Wat fantastisch om te lezen dat je samen met je broer hebt genoten van onze 5D Flight Experience. Bedankt voor je lovende woorden. Dat doet ons deugd.